Revo Technologies, o companie fintech care operează sub brandul Mokka, specializată în servicii de tip „Cumperi acum, plătești mai târziu” (Buy Now Pay Later), anunță intrarea pe piața românească. În anul 2019, Revo a finanțat peste 750.000 de achiziții în peste 7.000 de magazine online și offline din regiune.
România este a treia țară în care Revo se extinde, fintech-ul operând deja în Polonia și Rusia, piețe unde are peste 4,5 milioane de clienți înregistrați. Serviciile Revo vor fi disponibile consumatorilor finali în România sub marca Mokka în a doua jumătate a anului 2020.
“Serviciile de tip „Cumperi acum, plătești mai târziu” înregistrează o creștere în popularitate în întreaga lume, atât în rândul comercianților de top cât și al consumatorilor din Generația Y. Suntem încântați să fim primul fintech care introduce acest serviciu în România, unde vedem o oportunitate extraordinară de a transforma experiența de cumpărare, oferind o alternativă mai bună la produsele bancare tradiționale. Penetrarea ofertelor de finanțare în rândul consumatorilor din România este relativ scăzută și există o cerere mare pentru alternative la bănci în special atunci când vine vorba de consumatorii mai tineri. În plus, un serviciu ca al nostru aduce beneficii clare pentru comercianții de retail care doresc o creștere a valorii coșului de cumpărături, o rată de conversie mai mare, cât și loialitate sporită a clienților, a declarat Irene Shvakman, cofondatoare Revo Technologies.
Spre deosebire de produsele tradiționale de finanțare disponibile în prezent pe piața românească, utilizatorii Mokka nu trebuie să meargă la bancă, să completeze documente sau să aștepte să primească aprobarea și cardul, explică oficialii Mokka. Platforma Mokka permite înregistrarea instantă a oricărui client în mai puțin de 2 minute online sau prin aplicația mobilă disponibilă direct în magazinele partenerilor. După înregistrare, cumpărătorul poate efectua imediat achiziții, pe care le va achita ulterior cu un plan simplu de plăți lunare. Clienții Mokka nu au nevoie de carduri de plată, deoarece toate tranzacțiile sunt realizate digital, prin intermediul platformei proprii.
Datorită tehnologiei omnichannel, retailerii pot oferi serviciul Mokka, atât în magazinele fizice, cât și în cele online, inclusiv prin intermediul aplicațiilor mobile proprii.
„Suntem în discuții avansate cu numeroși retaileri și furnizori de servicii locali pentru a permite o lansare rapidă în acest an. În Polonia și Rusia, milioane de utilizatori, în special din rândul generației millennials, au descoperit deja avantajele, ușurința și comoditatea acestui mod de cumpărare, devenind astfel metoda lor preferată de plată. Dorim să construim exact acest gen de experiență și în România dar și pe alte piețe din Europa centrala și de Est”, a declarat Ștefan Vârgolici, Country Manager pentru Revo Technologies România, responsabil de lansarea Mokka pe piața românească.