Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Library zlib padthaibaannaa.fi omin kasin mielenkiintoinen matrimoniale ploiești

Finanțare de 1 milion de lei în 2019-2020 pentru programul „Școală după Școală”

Pentru al treilea an consecutiv Fundația Vodafone România va susține cele 12 centre sociale de tip „Școală după școală” din programul strategic „Investitie in Mediul rural”, bugetul alocat pentru anul scolar 2019-2020 fiind de 920.000 de lei.

Acest program urmărește dezvoltarea comunităților din mediul rural prin acordarea de sprijin specific elevilor și familiilor acestora, cadrelor didactice și ONG-urilor locale.

Pentru implementarea activităților, Fundația Vodafone România a continuat parteneriatele sale strategice cu Fundația Regală Margareta a României și Fundația World Vision România, două ONG-uri cu experienţă deosebită în susţinerea copiilor şi a familiilor defavorizate din mediul rural.

Finanțarea acordată de Fundația Vodafone România în perioada 2018-2019 a programului se ridică la peste 1 milion de lei, din bugetul total de peste 2,4 milioane de lei, iar numărul beneficiarilor se ridică la aproape 4.000 de persoane din mediul rural, defavorizate economic sau social (copii, adulți și vârstnici).

În acest moment, șase dintre cele 12 centre de tip „Școală după Școală” sunt dotate cu table interactive, tablete și programe digitale educaționale. Cu ajutorul acestora, elevii învață să utilizeze mijloace electronice pentru studiu, sunt mai implicați la ore și interacționează mai ușor cu profesorii.

De asemenea, după terminarea orelor de școală, copiii participă la numeroase activități organizate de personalul special instruit, care îi ajută să își dezvolte abilitățile de cooperare și comunicare.

Eficiența de până acum a programului s-a remarcat prin rezultatele școlare îmbunătățite ale celor 456 de elevi care sunt înscriși la centre: 99% dintre ei au mers la orele de curs cu temele scrise la disciplinele de bază, 99% citesc mai bine comparativ cu anul trecut, 90% au o implicare pozitivă la clasă, iar 96% dintre ei au avut o prezență mai bună la cursuri.

La finalul anului școlar 2018/2019, toți cei 456 de copii au plecat în tabere, pentru mulți dintre ei fiind prima experiență de acest fel.

În afară de susținerea centrelor, în anul care a trecut programul „Investiție în Mediul Rural” s-a concentrat pe furnizarea unor servicii integrate adresate membrilor comunităților în care se află cele 12 centre din județele Alba, Bistrița Năsăud, Cluj, Constața, Dolj, Ialomița, Ilfov, Maramureș, Neamț, Teleorman și Vâlcea.

Pentru a crea un impact mai mare și a permite o dezvoltare sustenabilă a programului, s-a acordat atenție în special dezvoltării ONG-urilor locale, prin
C2 General elaborarea unor strategii și soluții durabile pentru aceste organizații, astfel încât ele, la rândul lor, să poată contribui la dezvoltarea întregii comunități locale.

Această abordare va fi urmată și în anul școlar 2019/2020, prin organizarea de cursuri de formare pentru profesori, cursuri de strângere de fonduri și de strategie organizațională. Se va pune accent pe programele centrate pe elev, mai ales din perspectiva vulnerabilităților sociale și educaționale.

Ca și în anii trecuți, o atenție deosebită va fi acordată educării părinților și, în general, responsabilizării comunităților, astfel încât acestea să susțină
educarea membrilor proprii.