evoMAG atrage prima investiţie de calibru: 2 milioane de euro de la Catalyst România

evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, prima de o asemenea anvergură pentru evoMAG.

Investiția atrasă va susține extinderea evoMAG pe piețele online din România și la nivel internațional, prin prezența în cât mai multe platforme marketplace relevante, accelerarea dezvoltării în offline, prin inaugurarea a două showroom-uri evoMAG, în următorii doi ani, precum și dublarea anuală a portofoliului de produse în următorii 3 ani, implicit, dezvoltarea de noi categorii de produse, extinderea spațiului de depozitare și eficientizarea proceselor operaționale.

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, susţine că „Infuzia de capital ne va permite să ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atât pe piața din România, în online și offline, dar și în afara țării.”

Alin Stanciu, Partner, Catalyst România, este de părere că „Mihai Pătrașcu și echipa lui au reușit, prin puterile proprii, să construiască în ultimii 17 ani o companie de top în eCommerce-ul românesc, dovedind agilitate, inovație continuă și punând, întotdeauna, clientul în prim-plan. Suntem bucuroși să ne alăturăm poveștii evoMAG și credem că, împreună, vom reuși să acceleram planurile de dezvoltare ale companiei”

Anul trecut, evoMAG a înregistrat  vânzări de 34 de milioane de euro, în creștere față de 2020, când compania a marcat un avans de 46% – cel mai mare din ultimii ani, într-o perioadă atipică și pe fondul accelerării comerțului online la nivel general. În ultimii 2 ani, compania a avut o creștere anuală medie de 25%, susţin oficialii evoMag.

Compania mizează, în 2022, pe o cifră de afaceri de aproximativ 40 de milioane de euro, cu vârfuri de vânzări în categoriile telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice. evoMAG estimează o creștere semnificativă anul acesta şi la produsele pentru casă și grădină.

Reprezentanţii evoMAG susţin că vor investi, anul acesta, în diminuarea duratei de livrare a produselor. În prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, ținta evoMAG este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore.

Având ca obiective dublarea portofoliului de produse și diminuarea duratei de livrare a comenzilor, evoMAG vizează creșterea echipei la peste 100 de angajați, se precizează într-un comunicat de presă al companiei.