Prin acest parteneriat, companiile își pot îmbunătăți procesul de semnare a documentelor generate de aplicațiile interne, prin integrarea semnăturii electronice. Odată semnate electronic, documentele sunt transferate automat spre arhiva electronică cu valoare legală furnizată de certSIGN.
ENCORSA vainclude integrarea cu soluțiile certSIGN în toate implementările pentru fluxuri digitaleprecum Managementul Achizițiilor, Contractare clienți și furnizori, Registratură electronică și circuitul documentelor. În plus, ele pot fi integrate în procesul de transmitere a raportărilor către instituțiile publice, cum ar fi de exemplu raportarea stocurilor agro-alimentare către Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).
ENCORSA va utiliza serviciile de semnare electronică puse la dispoziție de certSIGN în fluxurile digitale create prin două soluții. Prima soluție utilizată pentru fluxurile interne folosește semnături și sigilii electronice, prin integrarea paperLESS, serviciul de semnare electronică la distanță dezvoltat de certSIGN, în soluția ENCORSA. Prin această integrare, documentele rămân în mediul Intranet al companiei, iar toți utilizatorii platformei ENCORSA pot semna documentele direct din aplicație. A doua soluție pentru semnarea documentelor electronice cu terții, utilizând certificate digitale calificate sau sigilii electronice, se realizează prin paperLESS flowSIGN, platforma de semnare electronică certSIGN. Prin intermediul acestei aplicații se simplifică semnificativ procesul de semnare a documentelor cu partenerii de business, fără a mai fi nevoie de schimb de documente în format fizic.
„Transformarea digitală este o preocupare tot mai vizibilă în mediul de business din România, iar soluțiile de digitalizare și automatizare a proceselor de business pe care le oferim, prin tehnologii de hiper-automatizare de tip low-code și no-code, RPA și AI, contribuie la această tendință care va accelera din ce în ce mai mult în următorii ani. Alături de certSIGN, susținem companiile să treacă mai simplu și mai rapid la fluxuri de lucru 100% digitale, cu documente semnate electronic. Deschidem astfel posibilitatea reală pentru clienții noştri să devină ‘paperless’, un obiectiv strategic pentru majoritatea afacerilor din România”, susține Cătălin Profir, Co-Founder, ENCORSA (foto stânga).
La rândul său, Aurel Meiroșu (foto dreapta), Manager Departament Dezvoltare Afaceri Servicii de Încredere în cadrul certSIGN, este de părere că. „Serviciile de încredere au un impact tot mai mare în mediul de business, contribuind la eficientizarea activității și digitalizarea proceselor de aprobare și semnare a documentelor.Digitalizarea proceselor de HR și achiziții prin adoptarea și integrarea semnăturii electronice în soluțiile proprii ajută companiile să aibă documente semnate cu valoare legală într-un timp cât mai scurt, eliminând astfel și costurile cu transmiterea și gestionarea documentelor. Parteneriatul cu ENCORSA ne ajută să promovăm adopția semnăturii electronice în cadrul fluxurilor operaționale de la nivelul mediului de afaceri, precum și în relația cu instituțiile statului.”