Call center-ul Orange România are un nou asistent virtual, denumit Djia, capabil să ofere suport vocal în limba română clienților operatorului. Djia vă poate oferi informații despre factură, despre resursele disponibile în abonament sau despre numărul de client dacă apelaţi serviciul Orange de relații clienți, 300. De asemenea, de la asistentul vocal Djia puteţi afla informații despre codul PUK, puteţi modifica formatul facturii sau obține o copie după aceasta, puteţi obține o confirmare a realizării unei plăți sau puteţi solicita o amânare a plății.
Dacă întrebările vor fi complexe, asistentul virtual va transfera apelul către un consultant Orange.
“Prin lansarea Djia, continuăm procesul de digitalizare a canalelor de asistență pentru clienți. Djia permite reducerea timpului de apelare prin identificarea clienților înainte de a fi transferați și îi ajută să obțină răspunsuri la întrebările lor fără a fi nevoiți să aștepte ca un operator să fie disponibil. Este un proces început încă din luna aprilie, care în faza de pilot a avut o rată de succes de peste 52% și care în timp va fi îmbunătățit. Djia se alătură astfel lui Djingo, chatbot-ul care oferă suport clienților Orange prin intermediul canalului de chat de pe orange.ro.”, explică Irina Matea, Customer Service Director, Orange România.