ELKO Romania anunță încheierea unui nou parteneriat de distribuție, pentru comercializarea în România a dispozitivelor inteligente de tip Wearables, produse de Amazfit. Mobilitatea este una dintre cele mai des întâlnite cerințe ale utilizatorului modern de tehnologie. Dacă în trecut aceasta se traducea prin laptopuri mai subțiri, mai ușoare și cu autonomie mai mare, ulterior a luat forma Tablet PC-urilor, hibridelor și smartphone-urilor tot mai performante.
La ora actuală, mobilitatea înseamnă însă pentru mulți capabilitatea de a fi conectați în orice împrejurări, într-un mod cât mai natural posibil, iar singurele dispozitive care pot asigura un astfel de nivel de confort îl reprezintă cele din categoria Wearables.
În baza strategiei de extindere a produselor din portofoliu în acord cu tendințele actuale de mobilitate, ELKO Romania și-a completat oferta actuală de produse și soluții prin adăugarea dispozitivelor inteligente Amazfit.
Fiind o marcă Huami, Amazfit se bazează pe experiența consistentă a companiei în dezvoltarea și fabricarea de echipamente și soluții biometrice, axate pe colectarea, interpretarea și corelarea datelor.
În consecință, dispozitivele Amazfit încorporează tehnologie avansată de cea mai bună calitate, a cărei superioritate a fost confirmată atât de cele peste 51.8 milioane de unități livrate de Huami din 2013 până în 2017, cât și de premiile Red Dot Design obținute în anii 2017, 2018 și 2019.
La ora actuală, portofoliul de produse Amazfit include o gamă variată de ceasuri inteligente, formată din modele pentru toate gusturile, indiferent dacă utilizatorul preferă un ecran rotund, rectangular cu colțuri rotunjite, aspectul sport, sau un design elegant, potrivit pentru o ținută de afaceri.
Prin decizia de a distribui dispozitivele Amazfit, ELKO Romania aduce o completare importantă portofoliului său de produse care vizează acum un număr și mai mare de utilizatori, prin rețeaua de parteneri locali cu care colaborează.
În acest fel, compania continuă să își respecte promisiunea făcută în prima jumătate a anului, aceea de a regândi categoriile de produse, prin diversificarea lor, astfel încât să corespundă mai bine cerințelor actuale.
În același timp, piața autohtonă câștigă o marcă renumită la nivel global, care s-a făcut cunoscută prin calitatea și performanța produselor sale.