Digi upgradează interfaţa de administrare a serviciilor

Contul de client Digi înglobează o zonă de administrare a serviciilor existente, a facturilor, contractelor și setărilor de securitate, din luna februarie, clienții având la dispoziție o interfață cu aceleași elemente vizuale la plasarea comenzilor online pentru servicii noi, extra-opțiuni sau upgrade net. În cazul comenzilor de servicii noi, clienții își vor putea selecta din contul personal ziua și intervalul preferat pentru instalare, iar activarea/dezactivarea extra-opțiunilor și a upgrade-urile se va putea realiza doar cu un click.

Noua interfață permite:   

  • vizualizarea serviciile deținute și a contractelor încheiate cu DIGI;
  • modificarea datelor de contact și a preferințelor de confidențialitate (GDPR);
  • accesarea istoricului* de facturi și plăți;
  • achitarea celei mai recente facturi pentru serviciile DIGI;
  • modificarea numelui rețelei Wi-Fi și schimbarea parolei, în cazul clienților Digi Net care utilizează un echipament (router) pus la dispoziție de operator;
  • transmiterea de sesizări și istoricul acestora;
  • finalizarea comenzilor plasate prin contul DIGI.ro.

Tot din luna februarie, clienții pot activa mai ușor contul Digi Online, utilizând datele de conectare la contul DIGI.ro, platforma având acum o interfață redesenată. Clienții trebuie să dețină sau să își creeze un cont DIGI.ro și să aibă active serviciile de televiziune și internet, astfel fiind necesar un singur set de credențiale. Serviciul este disponibil gratuit clienților Digi NET și Digi TV (servicii cumulate). Din Digi Online, utilizatorii pot viziona peste 75 de posturi retransmise de Digi TV și au acces, dacă activează extraopțiunile aferente, la programele HBO (HBO Go), Cinemax și FilmNOW.

De asemenea, tot din februarie, aplicația Digi Online are o interfață nouă pentru versiunea compatibilă cu Android, iar în perioada următoare va fi lansată și o aplicație nouă pentru IoS.