De Black Friday, Motorola a vândut peste 4000 de telefoane din gama Edge 60

1 din 3 clienți Motorola a ales un model din gama Edge în ofertele de Black Friday ale partenerilor. Astfel, gama Edge 60, în special modelele Edge 60 Fusion și Edge 60 Pro, au înregistrat până acum peste 4.000 de unități vândute prin parteneri, în perioada de Black Friday, segmentul de preț 1.000–2.000 lei fiind foarte căutat.

Lansarea modelului Edge 70, cel mai subțire telefon din portofoliu (doar 5,99 mm) este un alt moment important care a dus la creșterea vânzărilor pentru gama motorola edge. Produsul a fost disponibil în România în exclusivitate la eMAG încă din momentul lansării globale din 5 noiembrie și a putut fi achiziționat împreună cu un pachet de beneficii în valoare de 2500 de lei. Oferta de lansare a generat peste 500 de comenzi în primele 24 de ore, potrivit datelor producătorului. Modelul se află în continuare într-o ofertă specială la eMAG până pe 24 noiembrie, cu un discount de 1.000 lei.

„Rezultatele Black Friday confirmă direcția pe care am anticipat-o: gama Motorola Edge continuă să câștige teren. Vânzările au crescut în prima jumătate a anului trecut cu 25% față de 2024, semn că designul premium, performanța și prețul corect sunt exact ceea ce caută consumatorii.”, precizează Răzvan Sturza, Director de Vânzări, Motorola Mobility România.

Produsele Motorola au fost și sunt prezente în ofertele Black Friday prin partenerii cheie: eMAG (7 noiembrie), Vodafone (3–16 noiembrie), Altex (30 octombrie–19 noiembrie) și Flanco (24 octombrie–30 noiembrie).