Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win immediate bitwave Library zlib

De Black Friday 2023, tranzacțiile online cu cardul au crescut cu 27% față de 2022

NETOPIA Payments, care se poziționează drept cel mai utilizat procesator de plăți online din România, anunță rezultate record pentru tranzacțiile online în campania de Black Friday din 2023. Astfel, în perioada 8-18 noiembrie, când majoritatea comercianților parteneri au desfășurat promoții și reduceri speciale, numărul tranzacțiilor online cu cardul a crescut cu aproximativ 27% față de ediția anterioară a evenimentului. Mai mult, suma medie cheltuită în timpul Black Friday a fost cu 32% mai mare decât media anuală pe coșul de cumpărături, precizează oficialii companiei într-un comunicat de presă.

Pe 10 noiembrie 2023, „minutul de aur” a fost înregistrat în intervalul orar 13:00-14:00. În acest minut, NETOPIA Payments a intermediat 280 de tranzacții, iar suma medie cheltuită a atins 425 RON. În aceeași zi, cea mai mare tranzacție a avut o valoare de aproximativ 8.500 EUR, efectuată în cadrul unui magazin de articole sportive și ciclism.

Cea mai mare tranzacție înregistrată în perioada 8-18 noiembrie a fost din domeniul auto pentru un autovehicul. De asemenea, au fost înregistrate tranzacții semnificative pentru materiale educaționale și mobilă specială pentru grădinițe, precum și produse pentru domeniul agriculturii. Aceste valori indică faptul că tot mai multe magazine online, din ce în ce mai diverse, au extins durata promoțiilor lor, oferind o varietate de oferte și reduceri pentru consumatori.

Potrivit statisticilor Netopia, românii finalizează procesul de plată folosind din ce în ce mai mult smartphone-ul, 75.1% dintre cumpărători optând pentru această metodă, în creștere față de 2022, când procentul era de 68.5%. În schimb, 24.4% dintre tranzacții au fost efectuate de pe desktop, iar 0.5% de pe tabletă. De menționat este și faptul că 43 de comenzi au fost plasate de pe Smart TV, în creștere față de anul precedent.

În 2023, s-a înregistrat de asemenea o discrepanță semnificativă între femei și bărbați, cu peste 62% din comenzi plasate de către femei, comparativ cu peste 38% plasate de bărbați. În ceea ce privește comportamentul de consum în funcție de regiunile geografice, nu s-au observat diferențe majore. Cele mai multe cumpărături au fost realizate în marile orașe precum București, Cluj-Napoca, Brașov, Ploiești, Timișoara și Iași. Topul țărilor din care s-au făcut achiziții sunt: România, Marea Britanie, Germania, Italia și Austria. De asemenea, grupa de vârstă cu cele mai multe achiziții a fost de 35-44 ani (26.92%), urmată îndeaproape de 25-34 ani (24.71%), 45-54 ani (20.04%), 18-24 ani (14.6%), 55-64 ani (7.73%) și 65+ ani (5.9%).

Cele mai populare categorii de produse și servicii în timpul Black Friday au fost: retailul, cosmeticele, sălile de sport, teatrul, transportul aerian, încălțămintea, turismul, electronicele și magazinele de mobilă. Categoria de încălțăminte a înregistrat cea mai mare creștere, cu aproape 300% în numărul de comenzi și o creștere de aproape 360% în valoarea tranzacțiilor. De asemenea, numărul abonamentelor plătite la săli de sport a crescut cu aproape 50% față de anul precedent, iar valoarea tranzacțiilor pentru produsele din magazine cu specific sportiv au cunoscut o creștere de aproape 320%.