Compania ucraineană SoftServe, care a intrat în România în 2022, vrea să angajeze 800 de specialişti până la finele lui 2025

Furnizorul de soluţii digitale SoftServe, care a intrat pe piața locală  în mai 2022 și a angajat aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, caută să recruteze specialiști în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data.

Potrivit reprezentanților SoftServe, compania are în acest moment zeci de poziții deschise în România, inclusiv pentru specialiști cu peste 3-5 ani de experiență. Printre rolurile deschise se numără Omniverse Engineer, Big Data Engineer și Data Engineer.

La nivelul Europei de Est, SoftServe are peste 200 de ingineri și o echipă de cercetare și dezvoltare de deep-tech care dezvoltă soluții de ultimă generație.

„România este o piață extrem de importantă pentru noi, vrem să construim aici un centru de dezvoltare solid, care va deservi clienți globali, așa că ne concentrăm să atragem specialiști de top, inclusiv în zone foarte noi și complexe, din ce în ce mai solicitate de clienții globali pe care îi deservim. În prezent avem aproape 70 de colegi în România, toți cu abilități tehnice excelente, și ne așteptăm ca în următoarele luni să atingem pragul de 100,” declară Dan Paraschiv, Country Manager SoftServe România.

În 2006, compania și-a lansat propriul ecosistem educațional, SoftServe University, cu peste 1.100 de soluții de învățare și certificări, care le oferă angajaților competențe manageriale și de leadership, precum și abilități IT.

SoftServe University oferă programe de dezvoltare a competențelor tehnice, de pregătire pentru certificări internaționale, de dezvoltare a leadership-ului și a educației în afaceri, precum și cursuri de limbi străine și de comunicare interculturală pentru angajați.

SoftServe are peste 13.000 de angajați. Înființată în 1993, la Lviv, Ucraina, s-a extins în Polonia și Bulgaria în 2014 și a deschis recent centre de dezvoltare în Mexic, Columbia, Chile și România. SoftServe a deschis centrul din România în mai 2022, ca parte a strategiei de extindere a capabilităților globale de livrare, și intenționează să ajungă la 800 de angajați în România până la finalul lui 2025.