Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Library zlib padthaibaannaa.fi omin kasin mielenkiintoinen matrimoniale ploiești

Cifra de afaceri Orange România a crescut cu 3%, la 430 milioane euro, în T4 2021, după achiziţia diviziei de servicii fixe a Telekom

În intervalul octombrie – decembrie 2021, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 430 de milioane de euro[ii], însemnând o creștere organică de 3% față de T4 2020. Ea a fost generată de veniturile din servicii, ca urmare a măririi bazei de clienți. Amintim că în România, trimestrul al patrulea a fost marcat de finalizarea tranzacției prin care Orange România a achiziționat pachetul majoritar de 54% din acțiunile operatorului de servicii fixe, Telekom Romania Communications.

Cifra de afaceri consolidată pentru 2021 este de 1,235 miliarde de euro, în creștere organică de 4% față de 2020, iar contribuția Telekom Romania Communications este consolidată doar la T4, menţionează oficialii Orange România.

De altfel, Liudmila Climoc, CEO al Orange România, precizează că ”În România, anul 2021 rămâne unul dintre cei mai importanți pentru Orange, alăturarea Telekom Romania Communications marcând un moment istoric pentru compania noastră.”

La 31 decembrie 2021, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,6 milioane de clienți[iii], servicii fixe în bandă largă către 1,4 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți, se precizezaă într-un comunicat de presă al operatorului.

În anul 2021, rețeaua 4G a Orange s-a extins la un total de 254 localități, iar rețeaua 4G+ s-a extins în 1637 localități. Pe parcursul T4 2021, procentul de acoperire 4G a ajuns la 98,31% din populație, cu 366 de noi localități din mediul urban și rural având acoperire prin rețele 4G+. Oficialii Orange România mai precizează că rețeaua 5G este disponibilă în prezent clienților din 17 orașe.

În T4 2021, auditorul Systemics-PAB a clasat Orange pe primul loc la calitatea serviciilor de voce și date în România. La rândul său, auditorul independent LCC International a desemnat Orange ca fiind cea mai bună rețea de voce și date din zonele metropolitane și rurale din România, iar analiza Ookla® a rezultatelor comparative Speedtest Intelligence®, obținute pentru operatorii români în a doua jumătate a anului 2021, a certificat  că utilizatorii Orange România au serviciile celei mai bune rețele mobile din țară, cu cea mai rapidă rețea fixă și mobilă, cea mai mare acoperire mobilă și cea mai rapidă rețea 5G. Măsurătorile ANCOM din prima jumătate a anului 2021, prin Netograf.ro, au arătat că Orange are cele mai bune viteze pentru internet fix și mobil din România, se mai precizează în comunicatul Orange România.

În 2021, au crescut şi veniturile totale din servicii B2B, cea mai dinamică zonă IT&C fiind cea de Cloud, cu o creștere de 25% față de anul trecut.

În T4, s-a înregistrat o creștere a serviciilor mobile ca soluție de comunicare la distanță pentru companii. În luna noiembrie 2021, Orange Business Services a anunțat soluția de internet fix la viteze de 10 Gbps pentru companiile din București și Constanța.

La finalul lui 2021, Orange Money avea 300.000 de clienți, în creștere cu 15% față de finalul anului 2020. Anul trecut, Orange Money a lansat primul său card de credit, care a generat o triplare a vânzărilor în T4 2021 față de T3 2021.

YOXO, primul abonament mobil complet digital din România, fără perioadă contractuală, și-a crescut baza de clienți de aproape 4 ori în T4 față de aceeași perioadă a anului trecut.

În al patrulea trimestru din 2021 a continuat creșterea semnificativă a clienților care au optat pentru zona de e-commerce și servicii digitale, nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacții procesate digital, tranzacții de reîncărcare și plată în My Orange crescând cu peste 25% față de perioada similară a anului trecut.


[ii] Perimetrul de consolidare al grupului de companii conține Orange România, Orange Services, Orange Money și Telekom Romania Communications.

[iii] Clienții sunt considerați RGU – unități generatoare de venituri, iar baza de clienți este consolidată.