Cathay Pacific își pune în practică strategia de distribuție prin Amadeus Altéa NDC

Pentru a sprijini procesul de transformare digitală, Cathay Pacific a luat decizia implementării soluției Altéa NDC de la Amadeus. Acest lucru va ajuta compania aeriană să distribuie în mod eficient și să furnizeze un nou conținut și noi oferte tarifare prin intermediul conectivității NDC pe toate canalele disponibile, sporindu-și capacitatea de vânzare cu amănuntul. ”Suntem încântați să colaborăm cu Amadeus pentru a îmbunătăți distribuția conținutului nostru. Noile standarde tehnologice precum NDC vor îmbogăți experiența de cumpărare a clienților noștri și vor sprijini strategia noastră de a deveni o linie aeriană modernă, o parte esențială a transformării noastre digitale pe termen lung”, precizează Kenneth Lee, Head of Distribution Strategy, Cathay Pacific.

Amadeus Altéa NDC este o soluție completă de ofertare și gestionare a comenzilor (Offer and Order Management), bazată pe fluxurile NDC end-to-end de cumpărare, rezervare și service. Soluția permite companiilor aeriene să își distribuie ofertele către terțe părți, utilizând cele mai noi standarde din industrie, oferind în același timp o experiență ireproșabilă pe canalele directe și indirecte.

Prin implementarea soluției Amadeus Altéa NDC, compania Cathay Pacific va putea să utilizeze tehnologia Amadeus, integrând fără probleme conținutul său NDC cu platforma Amadeus Travel Platform. Acest lucru va oferi companiei Cathay Pacific opțiunea de a se conecta eficient la rețeaua globală de vânzători de produse de călătorie a Amadeus, din perspectiva distribuției eficiente a unui nou conținut și noi oferte tarifare prin intermediul unei conectivități NDC.

Platforma Amadeus Travel evoluează astfel încât ea poate integra și utiliza conținutul NDC pus la dispoziție de companiile aeriene în mod standard prin intermediul tuturor interfețelor de vânzare Amadeus, în scopul extinderii razei de acțiune a conținutului NDC, precum și încurajării adoptării și transformării sale de către vânzătorii de servicii de turism. Odată finalizată conectivitatea dintre Altéa NDC și Amadeus Travel Platform, Amadeus va putea implementa automat această caracteristică tuturor companiilor aeriene cliente ale Altéa NDC.

Suntem mândri că o companie precum Cathay Pacific s-a alăturat programului Amadeus NDC [X] și că susține strategia sa pe termen lung de a distribui în mod eficient conținutul NDC pe canalele sale. Altéa NDC, prin integrarea deplină în Amadeus Offer & Order Management Suites și Amadeus Travel Platform, va deschide cu adevărat oportunități cross-channel inovative, permițând celor de la Cathay să pătrundă în zona comerțului cu amănuntul și a merchandising-ului centrat pe clienți”, precizează Cyril Tetaz, Executive Vice President, Airlines, Asia Pacific, Amadeus.

Cathay Pacific a făcut parte din programul NDC [X] al companiei Amadeus de la integrarea cu Altéa NDC în 2018.

Programul NDC [X] al Amadeus aduce la un loc toate inițiativele NDC, atât ca agregator, cât și ca furnizor de servicii IT. Amadeus se angajează să facă din NDC o platformă disponibilă la scară largă pe toate canalele, directe și intermediate, pentru a asigura companiile aeriene că își pot distribui cu ușurință conținutul prin canalele pentru care optează.