Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win matrimoniale ploiești Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Carrefour România testează o nouă soluție pentru îmbunătățirea experienței consumatorilor în magazine, cu start-up-ul AiSA

Reţeaua Carrefour România a lansat un proiect de test în parteneriat cu start-up-ul AiSA (Artificial Intelligence Space Analytics), participant pe care l-a mentorat la ediția de anul trecut a Innovation Labs (programul de accelerare pentru business-urile tehnice start-up). Soluția Customer Engagement Module, dezvoltată de AiSA și definită sub coordonarea specialiștilor Carrefour România, urmărește îmbunătățirea experienței din magazine a clienților și facilitarea interacțiunii cu angajații acestora, prin intermediul tehnologiei. Proiectul se va desfășura în hipermarketul Băneasa, București, pe o perioadă de două luni, începând cu luna aprilie.

Mentorate şi hackatoane
Acest tip de acţiuni bazate pe inovaţie la Carrefour România nu este întâmplător – compania fiind implicată acum la a zecea ediție a Innovation Labs, al cărui partener național este de opt ani, mentorând până acum zeci de echipe tinere, de la 17 universități din 8 orașe, care au propus soluții pentru industria de retail.

Astfel, în urmă cu câțiva ani, start-up-ul Fullscreen Digital, mentorat de reprezentanții Carrefour România, a dezvoltat o soluție care ulterior a fost preluată de companie și folosită în construirea aplicației Carrefour. Colaborarea cu programul de accelerare pentru start-up-uri continuă la ediția de anul acesta, care a debutat cu primele hackathoane din Cluj și Timișoara (12-13 martie) și Iasi, Sibiu și București (19-20 martie), la care au participat mentori și jurați din partea Carrefour România. Echipele selectate în urma hackathoanelor au intrat în programul de dezvoltare și mentorat pe durata următoarelor 5 luni, incluzând interacțiuni regulate cu mentorii și potențialii investitori și pătrunzând astfel în lumea inovării digitale și a antreprenoriatului tehnic.

Digitalizarea vine prin brăţara vânzătorului
În ceea ce privește aplicarea soluției susținute la ediția de anul trecut a programului, Customer Engagement Module face parte din suita de retail a start-up-ului AiSA și vine ca răspuns la noua reformă digitală a pieței din ultimii ani, folosind automatizarea proceselor pentru îmbunătățirea fluxului operațional din magazinele fizice. Soluția presupune ca angajații magazinului să poarte o brățară, care îi alertează prin semnale vibrante în momentul în care un client are nevoie de asistență în magazin, acesta din urmă solicitând suport printr-o tabletă amplasată la raft. Soluția rulează pe terminale Android și are autonomie de peste 8 ore. Brățările vor fi purtate prin rotație de către personalul magazinului, fiind implicați aproximativ 20 de angajați în proiectul pilot, care vor deservi cinci zone din magazinul Carrefour Băneasa, unde există o nevoie ridicată de asistență la vânzare: electrocasnice mari și mici, audio-video, puericultură, zona de articole sezoniere și cea de vinuri.

Photo credit LinkedIn

Susținem inovația încă din primele sale manifestări și suntem bucuroși să continuăm parteneriatul strategic cu Innovation Labs. De altfel, prin fiecare participare dorim să mentorăm și să ghidăm participanții spre soluții utile și, mai ales, implementabile. Mai departe de eficientizarea unor procese-cheie din magazin, ne dorim să îmbunătățim în mod constant experiența consumatorilor și să redefinim modul în care se raportează la noi. În acest sens, construim un univers Carrefour care să fie intuitiv, ușor de navigat și precis în toate mediile în care operăm ca business cu profil omnichannel – online și offline. Avem un mindset axat pe inovație, pe soluții, pe o permanentă îmbunătățire a proceselor și ne bucurăm să putem testa o nouă soluție alături de un start-up pe care l-am susținut și în al cărui proiect credem.”, a declarat Nicolae Drîmbu, Head of Innovation, Carrefour România.

Proiectul-pilot din magazinul Carrefour Băneasa demarează în luna aprilie pentru o perioadă de două luni. Astfel, în luna iunie se vor putea extrage primele concluzii pe baza rezultatelor obținute. 

Photo credit LinkedIn

„Prin îmbinarea dispozitivelor din spațiul fizic cu motorul de inteligență artificială și software-ul propriu AiSA, reușim să creăm rețele care îmbunătățesc și scurtează exponențial fluxul operațional. În acest fel, clienții noștri monitorizează autonom activități cheie și iau decizii informate prin date, salvând timp și bani. Suntem încântați de noul parteneriat cu Carrefour România și ne bucurăm să lucrăm împreună la eficientizarea activității lor și la îmbunătățirea experienței clienților prin soluțiile dezvoltate împreună.”, a adăugat Tomer Mozafi, CEO al start-up-ului AiSA.

Echipa AiSA este formată din 5 persoane, cu un background de specializare educațional la facultăți precum Universitatea Politehnică din București – Facultatea de Automatică și Calculatoare, Universitatea din Groningen – Artificial Intelligence, Universitatea din Birmingham – Business Management & Marketing. Formula actuală a echipei s-a consolidat în cadrul ediției din 2021 a programului de pre-accelerare destinat start-up-urilor tehnice, Innovation Labs. Prin participarea la acest program de mentorat, echipa s-a extins și a avut acces la un ecosistem propice pentru validarea și testarea soluțiilor, având parte de colaborări cu parteneri ai programului, precum Carrefour România, care a identificat potențialul soluției Customer Engagement Module și a ajutat echipa să definitiveze soluția. La încheierea programului, progresul făcut de AiSA a fost recompensat cu două premii în finala Demo Day: Premiul Votul Publicului ediției Innovation Labs 2021 și Premiul Start-up-ul cu cel mai mult potențial, oferit de Carrefour România.

Photo credit Carrefour

Fişă Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut, atât financiar, cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.

Fişă AiSA

AiSA (Artificial Intelligence Space Analytics) vine în ajutorul firmelor care se confruntă cu provocări de retail și logistică în spațiul fizic, prin servicii integrate de date analitice și automatizări de procese. AiSA s-a format în 2020, conceptualizarea soluției oferite fiind validată o dată cu participarea la European Startup Festival în Malmo, Suedia, și a prins formă într-un context caracterizat din ce în ce mai mult de desfășurarea activităților on-line, ocazie cu care s-a resimțit nevoia digitalizării multor aspecte din lumea fizică.

În prezent, AiSA dezvoltă și pregătește lansarea primelor soluții din suita pentru retail, Customer Engagement Module, soluție care va fi lansată în Carrefour Băneasa. Totodată sunt în stadiu avansat de finalizare și soluții pentru logistică, care au în vedere reducerea timpul de identificare al coletelor și prevenția de furt și pierderi a acestora.