Nou CMO pentru segmentul B2C la Orange România

Orange România îl numeşte pe Antoine Drevon noul Chief Marketing Officer, începând cu 1 noiembrie 2022, în locul lui Pierre-Etienne Cizeron, care părăseşte compania.

Antoine Drevon va coordona strategia de marketing pentru segmentul B2C al Orange România, de brand si comunicare, cu accent pe convergența fix-mobil, îmbunătățirea experienței digitale a clienților și pe crearea de sinergii între serviciile de telecomunicații și cele financiare mobile. Antoine va raporta Liudmilei Climoc, CEO Orange România, și va fi parte din echipa executivă a companiei.

Antoine-Drevon-CV

Acesta o experiență de peste două decenii în industria de telecomunicații, în distribuție și marketing pentru servicii de internet fix și mobil, pe piețe diverse precum Franța, Senegal sau Iordania.

Antoine este absolvent al EDHEC – École Des Hautes Études Commerciales du Nord, iar parcursul său profesional în cadrul Grupului Orange a început în 2002, ca parte a Orange Graduate Program. Primele roluri importante din companie au fost cele de Voice Department Manager la Orange France Home și Mobile CBM Marketing Manager la Orange France Mobile.

Cele mai recente funcții deținute de-a lungul carierei sale la Grup au fost în Iordania, ca Director de Marketing, și în biroul Orange din Maroc, care deservește 17 țări din Grupul Orange, ca responsabil de Business Development, cadru operațional și performanță transversală în Orange Orientul Mijlociu și Africa (OMEA).