Bilanț How to Web – Peste 1.500 de participanți

How to Web, conferința europeană de tech și inovație a adus în premieră în România, între 30 – 31 octombrie, peste 50 de experți în dezvoltarea de produse tehnologice și digitale de renume internațional. În cele două zile de eveniment, aceștia au avut o audiență record de peste 1.500 de participanți, din mai mult de 10 țări, precum Spania, UK, Bulgaria, Ungaria, Estonia, Polonia.

Specialiști de renume internațional au fost speakeri la How to Web 2019

Speakerii How to Web 2019 sunt specialiști care au contribuit la dezvoltarea produselor și afacerilor în tehnologie la nivel global precum Sean Ellis, fondatorul mișcării Growth Hacking și al comunității online GrowthHackers.com, precum și autor al cărții „Hacking Growth”, April Dunford, CEO Ambient Strategy și expertă în poziționare de produs, Bob Moesta, fondator, președinte și CEO Re-Wired Group, dar și pionier în teoria „Jobs-to-be-Done” și expert în dezvoltarea de produse noi, Luciana Lixandru, Partener al Accel Londra, unul dintre cele mai importante fonduri europene de investiții, investitoare și membru în boardul UiPath.

Alături de ei au susținut prezentări peste 50 de alți specialiști care au contribuit la dezvoltarea unor companii precum Dropbox, Google, Shopify, Booking.com, experți în metode pe care companiile le pot folosi pentru a identifica corect și concret nevoile pieței și produsele potrivite acestora.

Startup Spotlight – cea mai mare competiție de startup-uri din regiune și-a desemnat câștigătorii

Cele mai promițătoare trei startup-uri au fost premiate la categoriile „Cel mai bun startup”, „Cel mai bun pitch” și „Premiul pentru cea mai bună inovație” și vor beneficia de un stand de prezentare la conferința TechCrunch Disrupt Berlin, una dintre cele mai importante conferințe de tehnologie și antreprenoriat din lume.

Premiul cel mare pentru „Cel mai bun startup”, în valoare totală directă de 125.000 de euro, a fost câștigat de Machinations, un startup care dezvoltă o platformă online ce permite crearea și testarea jocurilor. Premiul oferit, cea mai mare rundă de investiție acordată la o competiție de startup-uri din țară, a fost sindicalizat de către mai mulți investitori din rețeaua TechAngels, împreună cu fondurile de investiții GapMinder Venture Partners și RocaX.

Următorul premiu, „Cel mai bun pitch”, a fost câștigat de Jobful, o platforma online de recrutare bazată pe gamification, iar premiul pentru „Cea mai bună inovație” a mers către Neurolabs, un business care dezvoltă un produs ce facilitează plata automată a produselor la casă, prin intermediul căruia fondatorii își propun să susțină dezvoltarea sectorului de retail.

Prima ediție a UiPath Automation Awards

De asemenea, în prima zi a How to Web 2019 s-a desfășurat prima ediție a UiPath Automation Awards – competiție organizată de compania UiPath – la care au participat atât start-up-uri din România, cât și din alte țări din Europa. Acestea sunt companii care dezvoltă produse B2B pentru diverse piețe din Europa. Câștigătorii competiției au fost Edward.AI (Polonia) – la categoria „Cel mai bun startup” și SmartDreamers (România) la categoria „Cel mai bun scale-up”.

Împreună pentru dezvoltarea ecosistemului de tehnologie din România

Alături de echipa How to Web, mai mulți parteneri s-au alăturat pentru a face acest eveniment posibil. Este vorba despre Orange România, Banca Comercială Română, KPMG România alături de Bitdefender, Tech’n Trade by METRO SYSTEMS România, Fitbit, OMV Petrom, DLA Piper, 2Checkout, European Investment Fund, Credo Ventures, EY România, UiPath, Societe Generale European Business Services, Adobe România, dar și alte companii interesate de creșterea sustenabilă a mediului de tehnologie și antreprenoriat românesc.

How to Web 2020 îl aduce în premieră în România pe Wes Bush

How to Web își propune să depășească ediția de anul acesta în ceea ce privește amploarea, astfel că și pentru următorul eveniment pregătește un line-up special de speakeri. În 2020, evenimentul va avea loc pe 28 și 29 octombrie și sunt așteptați speakeri cu experiență extraordinară în dezvoltarea de produse tehnologice.

How to Web 2020 va avea aceeași temă majoră: Better Products, Faster Growth – o direcție prin intermediul căreia este susținut ecosistemul tehnologic de business din Europa Centrală și de Est. La următoarea ediție, organizatorii evenimentului îi aduc în România pe Wes Bush, consultant de produs și autor al cărții „Product-led Growth: Cum sa construiesti un produs care se vinde singur” și pe Mada Seghete, co-fondator și CSO al Branch Metrics, o companie de tehnologie evaluată la peste $1mld.