WeContent 2019 – Învață content marketing de la cei mai buni experți internaționali

Dacă vrei să ai un brand de succes, nu este suficient să faci advertising. Trebuie să vii în întâmpinarea clienților cu conținut relevant, conform statisticilor din domeniu. Conferința WeContent 2019 are loc pe 7 noiembrie, iar, pe 8 noiembrie, Jon Wuebben, Sonja Jefferson, Jon Burkhart vor ține trei masterclass-uri cu grupuri restrânse în care participanții vor avea ocazia să aprofundeze subiecte de interes și să obțină sfaturi personalizate pentru propriile businessuri. Traficul organic este de 5.66 ori mai eficient decât traficul obținut din reclame și 70-80% dintre utilizatori de concentrează doar pe căutările relevante, nu cele plătite, potrivit Hubspot. Mai mult, strategiile de content marketing aduc de trei ori mai multe lead-uri decât reclamele. Bloggingul rămâne o sursă importantă de vizitatori pentru business-uri, iar cei care îl prioritizează obțin de 13 ori mai mult ROI din marketing.

Ținând cont că, potrivit aceleiași surse, cea mai mare provocare pentru branduri este obținerea de lead-uri, planul de content marketing nu ar trebui să lipsească din nicio strategie de promovare.

Deși important, content marketingul este lăsat deseori la coada listei de priorități. Și nu pentru că business-urile nu ar înțelege importanța lui, ci pentru că există multă confuzie și lipsă de informație: ce înseamnă content marketing? Ce tip de conținut trebuie creat și unde să fie promovat? Cum arată o strategie și un plan de acțiune? Cum știi că funcționează și cât durează să obții rezultate?

Din aceste întrebări și nevoi a luat naștere WeContent, cea mai importantă conferință despre content marketing din România. WeContent, care are loc pe 7-8 noiembrie 2019, reunește peste 450+ de specialiști și aduce la București câțiva dintre cei mai buni experți în content marketing la nivel internațional.

Jay Baer este unul dintre cei mai cunoscuți speakeri din domeniu. A fondat Convince & Convert și deține cel mai popular blog de content marketing din lume. Jay este și autorul a șase bestelleruri și promite să nu coboare de pe scena WeContent până nu-i ajută pe participanți să obțină rezultate palpabile din content marketing.

Un alt speaker cunoscut de peste Ocean este Jon Wuebben, fondatorul Content Launch, autor și expert care a lucrat cu sute de afaceri pentru a le crea strategii de content marketing de succes. El va vorbi despre viitorul marketingului și despre cum poți să fii mai bun decât competiția.

Din Germania, îl avem invitat pe Marcus Tober, unul dintre cei mai respectați și apreciați sprecialiști SEO din Europa. De la el vom învăța ce înseamnă SEO de succes în 2019. Pe scenă va fi și olandezul AJ Huisman, fondatorul Y Content și Content Marketing Fast Forward, care se va concentra pe strategii de content marketing specifice B2B.

De asemenea, speakeri pentru al doilea an consecutiv sunt Sonja Jefferson și Jon Burkhart, doi dintre cei mai cunoscuți experți în content marketing din UK. Sonja are peste 20 de ani de experiență ca strateg și trainer și va vorbi despre cum să-i determinăm pe clienți să acționeze. Jon va fi MC-ul acestei ediții, după un speech memorabil și inedit, pe care participanții de anul trecut sigur și-l amintesc.

Pe lângă informația valoroasă din cadrul conferinței, WeContent a creat în colaborare cu Romanian Copywriter un Ghid de copywriting pentru afaceri ambițioase menit să-i ajute pe specialiștii în marketing, pe antreprenori și pe copywriterii aflați la început de drum să scrie mai eficient. Ghidul poate fi accesat gratuit și include sfaturi practice, dar și exerciții care te ajută să treci la treabă imediat.

De asemenea, în colaborare cu Beans United, WeContent lansează un studiu de piață despre Contant Marketing în România 2019, care explorează strategiile folosite în domeniu, bugetele și resursele alocate și problemele și oportunitățile identificate de specialiști. Studiul este printre singurele de acest fel realizate la noi și este util tuturor celor care vor să înțeleagă piața locală mai bine.

WeContent 2019 este evenimentul anului în România pentru cei interesați de content marketing, fie că au deja un plan de creare de conținut pe care vor să și-l îmbunătățească, fie că pornesc de la zero.