Serghei Bulgac, CEO DIGI Communications: Veniturile grupului au crescut cu 12%, în T3 2021, faţă de 2020. Pregătim intrarea pe piaţa din Portugalia, am obţinut deja licenţele de spectru

Grupul DIGI COMMUNICATIONS N.V. a înregistrat venituri de 1.1 miliarde euro în primele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2021, în creștere cu 12% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, iar baza unităților generatoare de venit (RGU) s-a majorat cu 12%, prin extinderea serviciilor furnizate (RGU), în cuantum de 19,9 milioane Euro, faţă de 17,7 milioane (la 30 septembrie 2020). EBITDA ajustată a fost de 387 milioane de euro (inclusiv IFRS 16) și 325 milioane de euro (fără IFRS 16) un progres de 10%, respectiv 8%, în comparație cu perioada anterioară, se arată într-un comunicat de presă al operatorului.

59% din veniturile consolidate au fost generate de activitățile de pe piața principală, România, căreia îi corespund 69% din totalul unităților generatoare de venituri.La performanța câștigurilor, Spania îşi menține poziția secundară în rândul țărilor, cu o dinamică accelerată în primele nouă luni ale anului, care asigură 26% din totalul veniturilor, urmată de Ungaria (14%) și Italia (2%).

Serviciile de telecomunicații mobile au atins 7,3 milioane RGU (+ 18%  față de 30 septembrie 2020), serviciile de pay-tv au depășit 6 milioane (+7% RGU față de 30 septembrie 2020) și serviciile de internet fix s-au situat la 4,8 milioane RGU (+17% față de 30 septembrie 2020).
          Serghei Bulgac, CEO al DIGI Communications N.V., precizează că  „Grupul DIGI își continuă parcursul de creștere și performanța solidă, cu rezultate consistente în al treilea trimestru al anului 2021, atât din punct de vedere financiar, cât și operațional. Suntem convinși că anul viitor va fi plin de provocări, dar și de oportunități semnificative pentru activitatea noastră. Recent, am obținut licențe de spectru în Portugalia, ceea ce va permite Grupului să își extindă activitatea pe o nouă piață, pentru a oferi servicii de telecomunicații de înaltă calitate, la prețuri accesibile, bazate pe cele mai recente tehnologii”.