Vânzările de laptopuri, tablete și camere web au crescut cu aproximativ 50%, la evoMAG, odată cu începerea noului an şcolar, pe fondul incertitudinii modului de desfășurare a cursurilor (clasic, online, sau hibrid) și a necesității pregătirii pentru diferite scenarii, în pandemia de COVID 19.
„Familiile cu copii și cei care lucrează de acasă au fost în situația de a investi preponderent în echipamente hardware în această perioadă. Bugetul mediu per familie a crescut și cu 50%, ajungând la aproximativ 1.500 de lei.”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Segmentul corporate, reprezentat atât de domeniul public, cât și cel privat, a majorat şi el achizițiile de hardware din aceasta perioadă. „Spre exemplu, ca reacție la contextul actual, am primit foarte multe cereri de la instituții publice pentru cantități mai mari de echipamente în zona de primării și consilii județene”, mai spune Mihai Pătrașcu, menționând că a dublat departamentul Corporate pentru a veni în sprijinul cererii mari.
În ultimele două luni, pe lângă dublarea numărului pe angajați din departamentul Corporate, evoMAG a majorat numărul de salariați din depozit, pe segmentul de procesare de colete, din departamentul de Customer Care, Service și Showroom.