Raiffeisen Bank: IT-ul poate fi externalizat. Lansăm prima campanie de recrutare a angajaţilor IT care vor lucra doar de acasă

Raiffeisen Bank îşi schimbă abordarea de angajator pentru experţii IT. Aceştia pot lucra de oriunde din ţară, cu condiţia să aibă o conexiune stabilă la internet şi disponibilitate să lucreze cu colegii aflaţi la distanţă, folosind canalele de video conferinţă, chat şi email, puse la dispoziţie de companie.

Ultimele luni ne-au convins că ne putem adapta rapid şi putem să ne desfăşurăm normal activitatea şi de la distanţă. Am implementat soluţii care fac interacțiunea şi munca de zi cu zi posibilă de oriunde. De asemenea, am început să facem angajări sau sesiuni de coaching, mentoring, training online, mutând toate procesele noastre din mediu fizic, în mediu virtual. Acum avem şi observaţii şi experienţă mai multă. Am observat că proiecte mari, cu zeci de oameni implicaţi, au fost încheiate cu succes, chiar mai bine de la distanţă. Asta ne-a dat încredere şi am putut continua proiectele noastre ambiţioase şi agile în condiţii bune.”, a declarat Bogdan Pipernea, Director IT Raiffeisen Bank.

Domeniul IT este deja cunoscut pentru capacitatea de a putea fi externalizat. De aceea, pentru Raiffeisen Bank, decizia de a deschide poziţii “fully remote” pentru acest departament a venit firesc, în urma evaluărilor activităţii din ultimele luni, susţin oficialii băncii.

”Pentru colegii noştri care vor să lucreze de acasă, vrem să creăm condiţii care să-i facă să se simtă cel puţin la fel de bine ca într-un birou din sediile băncii, indiferent ca lucrează din Timişoara, Iaşi, Craiova, Piteşti sau Sinaia. Iar dacă îşi vor dori din când în când să vină la bancă, îi aşteptam în birouri sigure şi aranjate ca o extensie a zonei de lucru de acasă”, a adăugat Bogdan Pipernea.