evoMAG stabileşte un parteneriat cu Glovo, pentru a le oferi clienților posibilitatea de a intra în posesia produselor comandate în mai puțin de o oră, fără ca aceștia să se deplaseze la showroom. Valoarea individuală a comenzii trebuie să fie până la 350 de lei.
evoMAG este primul retailer IT&C care apelează la Glovo ca soluție de livrare a produselor.
Produsele evoMAG disponibile în aplicația Glovo sunt împărțite în 51 de categorii. Toate produsele listate în aplicația Glovo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat, putând fi ridicate din depozit și livrate către clienții finali în mai puțin de 60 de minute.
Recent, evoMAG a crescut capacitatea depozitului cu 40%, într-un proces de extindere pe verticală, după ce, anterior, a implementat un sistem de management al depozitului pentru îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor către clienții finali, ca urmare a automatizării operațiilor cu stocul.
Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele 2 luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari și a schimbării comportamentului de consum al clienților.
„Odată cu parteneriatul cu Glovo, le oferim clienților cea mai rapidă soluție de livrare a produselor comandate disponibilă la acest moment în piață. Într-o perioadă în care deplasările sunt limitate, oferim această soluție, care satisface dorința clienților de a intra cât mai repede în posesia produselor cumpărate. Vorbim de produse cu valoare relativ mică, până în 350 de lei, care acoperă o gamă variată – de la produse de igienă și sănătate, la cele destinate unui stil de viață sănătos, și până la accesorii pentru telefoane, laptopuri, echipamente multimedia, componente PC etc.”, susţine Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
„Parteneriatul cu evoMAG înseamnă pentru Glovo încă un pas spre promisiunea de a livra consumatorilor orice au nevoie în mai puțin de 1 oră. Viziunea noastră este să construim o aplicație care conectează utilizatorii cu business-uri din toate domeniile, atât pentru livrare de mâncare, unde avem o prezență foarte puternică, cât și pentru livrare de produse din supermarket, produse și accesorii electronice, flori, jucării și multe altele”, spune Marius Funie, Marketing Manager la Glovo România.