WatchShop.ro își redeschide showroom-ul din București, dar în altă locație

WatchShop.ro își reia activitatea în offline și redeschide showroom-ul din București într-o nouă locație, pe Strada Morilor Nr. 42, în zona Timpuri Noi. Noul showroom este operațional din 18 mai și are la vânzare peste 500 de ceasuri și produse conexe. Clienții care aleg să facă achiziții și să ridice comenzile din showroom au la dispoziție măști de protecție și mănuși de unică folosință, precum și dezinfectant.

La fiecare comandă de peste 500 de lei plasată online cu ridicare offline, până pe 29 mai, clienții primesc gratuit un ceas Sekonda.

Potrivit unui sondaj realizat recent de WatchShop.ro, 58% dintre români (circa 6 din 10) preferă să cumpere ceasuri din online. În continuare, însă, pentru o categorie importantă de public, chiar și în contextul actual, este important să vadă fizic produsul dorit, înainte de a decide achiziția acestuia.

„Evoluția WatchShop.ro din ultimele 2 luni ne-a confirmat că ceasul este un accesoriu foarte important pentru români, pentru care a meritat inclusiv să își schimbe obiceiurile de cumpărare. Circa 60% dintre comenzile înregistrate în această perioadă au fost plasate de clienți noi, care, în mod obișnuit, preferă magazinele fizice.”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

În această perioadă, showroom-ul funcționează cu un singur consilier de vânzări pe tură, iar service-ul, amplasat în aceeași locație, dar în încăperi diferite, va avea un singur ceasornicar, ca măsuri de protecție pentru angajații WatchShop.ro.

Înainte de redeschiderea magazinului fizic, WatchShop.ro a derulat exclusiv online o campanie de vânzări cu focus pe brandurile aflate în topul căutărilor în site din ultima perioadă. Cei mai mulți clienți au optat în campania Maratonul Brandurilor pentru ceasuri Tissot, care, în mod obișnuit, nu fac obiectul unor promoții, însă produsul vedetă a fost noul smartwatch Garmin Fenix 6.

„Este evidentă apetența clienților din ultimele luni pentru ceasuri premium și smart și ne așteptăm ca această schimbare în obiceiurile de cumpărare să prindă contur și să devină o tendință a anului. În ultimele luni, cele mai mari creșteri ale numărului de comenzi și valorilor de vânzări au fost înregistrate de ceasurile Tissot, Garmin, Suunto și Polar. Din acest comportament, înțelegem că românii alocă sume mai mari pentru achizițiile de accesorii, pe de-o parte, pentru că redistribuie bugetele de vacanțe și, astfel, își permit branduri care anterior erau aspiraționale, pe de alta, pentru că își doresc să continue activitatea sportivă în aer liber sau acasă și au nevoie de gadget-uri pentru monitorizare”, spune Cătălin Florea.