Chatbot-ul Octavian, dezvoltat de DRUID şi Future WorkForce, procesează cererile de amânare a ratelor la OTP Bank în 20 sec.

Compania DRUID, fondată de Liviu Drăgan, şi Future WorkForce, cel mai mare One Stop Shop pentru automatizarea proceselor de business prin intermediul roboţilor UiPath, lansează o soluţie de automatizare a gestiunii amânării plăţii ratelor la creditele bancare oferite de către OTP Bank.  Astfel, chatbotul Octavian dezvoltat pe tehnologie DRUID oferă clienţilor băncii informaţii despre produsele digitale OTPDireckt sau OTPay şi consiliază pentru completarea formularului de suspendare a ratelor venite prin website, în timp ce roboţii proiectaţi de Future WorkForce validează informaţiile culese, verifică criteriile de eligibilitate şi validează cererea de amânare a ratelor. Oficialii DRUID susţin că astfel timpul de procesare a unei cereri de suspendare a ratelor scade de la 10 minute la 20 de secunde.

În urma publicării normelor de aplicare privind amânarea ratelor pentru românii afectaţi de criza economică, numărul de apeluri preluate de agenţii din call center-ul OTP a crescut cu 125%.

Octavian, chatbotul dezvoltat pe tehnologie DRUID, a fost antrenat să răspundă pe loc celor mai frecvente întrebări despre produsele digitale OTPDireckt sau OTPay, despre sucursale sau agenţii, pentru o pre-filtrare a mesajelor venite prin intermediul website-ului. La identificarea unei solicitări de amânare a ratelor, Octavian ajută clientul să completeze formularul disponibil pe website-ul băncii, apoi transmite informaţiile robotului care automatizează verificările interne, proiectat de Future WorkForce. Robotul sortează şi procesează informaţiile venite de la Octavian sau direct prin email, validează datele cu cele din sistemele băncii, analizează respectarea criteriilor de eligibilitate, validează cererea de amânare a ratelor şi încarcă fişierul în soluţia BPM a băncii.

„Colaborarea între DRUID şi Future WorkForce oferă o soluţie de automatizare modernă, pe cât de simplă în interacţiunea cu clienţii pe atât de sofisticată tehnologic în interior. OTP Bank poate răspunde mai rapid cererilor de amânare a plăţii ratelor, cu impact pozitiv în satisfacţia clienţilor, iar degrevarea agenţilor din call center va susţine satisfacţia şi productivitatea angajaţilor” declară Liviu Drăgan, CEO Druid.

„Ne bucurăm că am reuşit să ajutăm OTP Bank într-un termen foarte scurt. Împreună cu partenerii noştri de la DRUID am implementat o solutie uşor de utilizat de către clienţii băncii, iar cu ajutorul tehnologiei UiPath, am automatizat un proces de business complex care reduce timpul de procesare a cererilor de amânare rate şi gradul de încărcare al agenţilor din call-center” declară Mihaela Moisa, Co-Fondator Future WorkForce.

„Ca urmare a situației economice speciale cauzate de Covid, am înregistrat un volum mare de cereri de amânare rate credite care trebuiau procesate într-un termen scurt. Cei doi colaboratori au reacționat prompt, au analizat și înțeles nevoia noastră de automatizare și au propus o soluție care a răspuns tuturor solicitărilor noastre. Am apreciat disponibilitatea lor pentru înțelegerea problemei, expertiza echipei în procesele specifice industriei bancare și mai ales creativitatea cu care au reușit să depășească toate blocajele”, declară Octavian Țelea, Director Digital Banking la OTP BANK.