Motorola anunță că va încorpora platforma unificată de eCommerce VTEX (www.vtex.com), pentru a accelera transformarea digitală a companiei, consolidându-și, astfel, și relația cu consumatorii, cărora le va oferi o experiență online îmbunătățită. Strategia globală a Motorola vizează, în mod direct, investiții semnificative în mai multe țări europene. „Soluția noastră de comerț electronic unificată combinată cu VTEX IO – mediul de dezvoltare fără server al VTEX – va permite companiei Motorola să livreze proiecte complexe în 2 până la 3 luni. Orice își vor dori să realizeze va putea fi făcut acum mai repede și cu mai multă ușurință”, precizează Alex Soncini (foto), general manager al regiunii nord-americane la VTEX.
VTEX are experiența și mijloacele de a ajuta atât marii producători de branduri, cât și retailerii din peste 28 de țări din întreaga lume. VTEX a fost nominalizat între marii jucători în cadrul IDC MarketScape: Worldwide SaaS and Cloud-Enabled B2C Digital Commerce 2018 Vendor Assessment. Compania este recunoscută la nivel global pentru platforma de comerț unificată pe care o implementează, care agregă un CSM puternic, oferă check-out fără parolă și un sistem nativ de gestionare a comenzilor.
„Una dintre prioritățile noastre strategice este accelerarea transformării în noua eră digitală. De la modul în care ne gestionăm intern la nivelul organizației, la activele pe care le mobilizăm și la modul în care ne întărim angajamentul față de consumatori, avansăm rapid în parcursul digital”, precizează François Laflamme, responsabil pentru strategie și marketing la Motorola.
După o perioadă amplă de cercetare, Motorola a decis să colaboreze cu VTEX, care utilizează platforma AWS (Amazon Web Services) pentru a oferi o infrastructură cloud computing scalabilă, cu o platformă software care îndeplinește viziunea digitală a companiei.