Vodafone a lansat primul magazin EasyTech prin care marchează începutul unei noi etape din procesul de transformare într-o companie de tehnologie, care presupune regândirea experienței oferite clienților în întregul lanț de retail, se precizează într-un comunicat de presă al operatorului. Magazinul este situat la partenerul clădirii Magheru One de pe Bulevardul Gheorghe Magheru din București, chiar vis-a-vis de fostul magazin Vodafone. Conceptul de amenajare este același pentru toate magazinele din grupul Vodafone, România fiind în primul val de țări care implementează noul format.
Nedim Baytorun, Director Consumer Business Unit, Vodafone România precizează că „Ne propunem ca în maximum doi ani de zile toate magazinele noastre să treacă prin acest proces de transformare astfel încât să poată beneficia de produsele și serviciile EasyTech cât mai mulți clienți. Cu Vodafone EasyTech vrem să oferim acces la tehnologie ușor de găsit, ușor de plătit, ușor de folosit tuturor românilor. Primul magazin EasyTech aduce o experiență pe care ne-o dorim cât mai plăcută și utilă pentru clienții care au nevoie să vadă, să întrebe, să testeze produsul, beneficiind de consultanță din partea TechXpertului Vodafone, înainte de a se decide asupra achiziției.”
Magazinele vor fi împărțite între o zonă de așteptare cu sistem de preluare și alocare a clienților, birouri de vânzare, birou dedicat clienților business, zone dedicate expunerii de telefoane, gadgeturi și accesorii.
Din perspectiva elementelor de design, noutatea este dată de plafonul decorat cu material textil reciclat, ce imită undele sonore din conversațiile telefonice. Materialul este ignifug și are o capacitate mare de absorbție acustică, se precizează într-un comunicat de presă al operatorului. Un alt element de noutate este și peretele din plante naturale. În reamenajarea întregii rețele, sistemul de iluminare este bazat pe tehnologie LED pentru un consum de energie redus, iar cantitatea de hârtie folosită va fi și ea diminuată prin încurajarea folosirii facturilor și a contractelor în format digital, a semnăturii digitale și a sistemului digitalizat de afișare a ofertelor. În continuarea programului de colectare și reciclare a deșeurilor electronice, clienții sunt încurajați să aducă în magazinele Vodafone telefoane, baterii și dispozitive electronice pe care nu le mai folosesc.
Următorul magazin ce va fi reamenajat după noul concept va fi tot în București și urmează să fie inaugurat tot luna aceasta.