Page 4 - IFA
P. 4
IFA 4 pag. st-dr-st-dr:comobile-new-2p 5/13/2014 12:06 PM Page 3


Consumer electronics 4.0


























Pentru toţi participanţii, fie ei producători, Dr. Christian GOKE, CEO Messe Berlin a Klaus WUHRL, Deputy Chairman ZVEI, a
specialişti ai industriei, retaileri, jurnalişti anun ţat că anul acest, Târgul IFA se va des fă şura punctat faptul că în anul 2013, piaţa elec tro cas -
sau consumatori, IFA este cel mai important într-o locaţie nouă, la CityCube Ber lin, cu ni celor s-a extins de la 1 la peste 5%, proces care
târg în pregătirea sezonului de Crăciun, 6.000 de mp şi noi facilităţi. IFA 2014 va avea continuă şi în 2014. Pieţele cu cea mai mare ex -
atunci când vânzările ating cel mai ridicat un nou concept, prin congresul internaţional tin dere sunt cele din America de Nord (peste
vârf, este de părere Hans-Joachim KAMP, IFA+ Summit la care vor participa decidenţii 5%), America Latină, Asia, Europa de Est, Ori -
Preşedintele Consiliului Director Gfu. din segmentul de tehnologie şi conţinut. en tul Mijlociu şi Africa (între 1-5%).
administrate de către alte produse conectate, cum ar fi smartphone- securitate și toate celelalte ingrediente din casele noastre conectate și
urile sau tablet - PC-urile. Toate aceste elemente "comunică" între din mobilitatea noastră conectată. Chiar şi electrocasnicele devin tot
ele și, drept urmare, consumatorul este conectat mai mult ca ori - mai conectate. Desigur, co nec tivitatea nu este cea mai importantă
când. Utilizatorii sunt cei care decid acum unde, când și ce vizio - caracteristică pentru un consumator, atunci când vine vorba de o
nează sau ascultă sau cu cine interacționează. mașină de spălat sau de aparate de bucătărie, dar chiar și în consu -
CE 4.0 se referă la CE (Consumer Electronics) conectate într-o mul casnic, intern, se observă dorința consumatorilor pentru mai
piaţă cu adevărat globalizată, unde inovaţia face parte din activitatea multă conec ti vi tate. În sectorul electronicelor şi electrocasni ce lor,
de zi cu zi. CE 4.0 nu se limitează la produsele care aparțin în mod accentul se pune în zilele noastre pe ecranele şi mai mari, Ultra
tradițional segmentului electronicelor şi electrocasnicelor, cum ar fi HD, foarte subţiri şi care oferă o calitate uimitoare a imaginii, în
televizoarele, sistemele audio-video și divertismentul mobil. Noile unele ca zuri cu formate cinema 21:9, televizoare şi smartphone-uri
electronice şi electrocasnice au o rază de utilizare mult mai extinsă, cur bate, smartTV şi alte dispozitive inteligente care au noi facilităţi
incluzând produse de e-sănătate, electronice portabile, sisteme de de networking.

























Antoine SALOME, Marketing Director Christian STRUCK, Director Brand Gerard TAN, Regional Director Digital
Europe, TCL Management, Grundig World, gfk Retail and Technology
TCL: UltraHD este noua frontieră TV Compania Grundig a anunţat o schimbare Analiza GfK privind piaţa asiatică de
Cel mai mare producător de LCD Panel-uri de strategie prin trecerea de la Consumer electronice şi electrocasnice, care va continua
din China a anunţat şi pregătirea lansării Electronics la Home Electronics să fie cea mai dezvoltată şi în 2014
televizoarelor Thomson 4K Ultra HD, în
toamnă, la Târgul IFA Berlin.

ComuniC@Ții mobile
   1   2   3   4   5   6   7   8   9