Page 11 - Revista numarul 126
P. 11
operatori | Vodafone



Vodafone Shared Services: servicii de IT și




Relații cu Clienții pentru 5 piețe europene



România mai bifează un reper pe harta UE dar și a lumii milioane de Euro), conform oficialilor Grupului Vodafone.
competențelor IT&C și lingvistice. Astfel, noul Centru global, “Noul centru va îmbogăți oferta de servicii dedicată operațiunilor
deschis pe 2 iulie la București, furnizează servicii de IT și Relații globale ale Vodafone cu activități de IT și Relații cu Clienții, oferite în
cu Clienții pentru operațiunile Vodafone din 5 mari piețe din mai multe limbi pentru țările din Europa. România a fost aleasă
UE: Marea Britanie, Germania, Italia, Spania și Irlanda. pentru capabilitățile lingvistice dezvoltate și talentul demonstrat al
Vodafone Shared Services România (VSS) va crea peste 2.000 de forței sale de muncă, ceea ce asigură furnizarea de servicii de cea mai
locuri de muncă în următorii 3 ani, conform declarației noului bună calitate, la costuri competitive. În prezent, avem un plan ambițios
CEO al companiei, Ravinder Takkar. Tinerii absolvenți cu pregă - de a ajunge la peste 2.000 de locuri de muncă, în următorii trei ani,
tire în IT&C dar și bunii vorbitori de limbi străine pot aplica pen - în noul Centru”, promite Steven McCrystal, Group Director,
tru un loc de muncă, la www.vodafone.ro, secțiunea Cariere. Shared Services. Vodafone România este o divizie a Vodafone
Este evident că piața Group Plc., cel mai mare grup internațional telecom din
muncii din Româ - lume, cu aprox. 434 de milioane de clienți, la 31 martie
nia are mare nevoie, 2014. Vodafone are divizii în 30 de țări de pe 5 continente
deopotrivă, atât de și peste 50 de rețele partenere în întreaga lume. 9
studenții, inginerii
Politehnicii cât și de
cei ai Universității: În mod concret, VSS România oferă suport tehnic și admi -
studenții și filologii nis trativ clienților Vodafone din Marea Britanie, Germania,
de la Facultatea de Italia, Spania și Irlanda pentru solicitările legate de factură și
Litere și de cei de la plăți, administrarea
Limbi Străine. conturilor și reme -
dierea conexiunilor de
date. Ca și canale de
La lansarea noului Centru global, amplasat în Avrig comunicare, asistența
Business Center, din București, a participat și premierul este oferită telefonic,
României, Victor Ponta și ministrul de resort de la MSI, prin chat online sau
Răzvan Cotovelea. Noul centru VSS România și-a început în regim de back-
activitatea în luna mai 2014 și a ajuns acum la peste 100 office.
de angajați, iar până la sfârșitul anului, numărul angajaților Pe zona de IT, ser vi -
va depăși 750. Pentru următorii 3 ani se va ajunge la un ciile oferite de VSS
număr de peste 2.000 de angajați, estimează oficialii companiei România constau în operațiuni de tip “Help Desk”, pentru activi tă -
Vodafone România. țile interne ale Vodafone Group și ale celor 5 divizii menționate, la
care se adaugă managementul aplicațiilor IT și administrarea baze -
“Ne bucurăm că România a fost aleasă pentru înființarea și lor de date. Centrul creează posibilități de angajare atât pentru ab -
dezvoltarea noului centru Vodafone Shared Services, care va ajuta sol venți, cât și pentru studenții cu profilul adecvat.
companiile din Grupul Vodafone să devină și mai eficiente, într-o piață Compania Vodafone dorește să recruteze tineri români cu calitățile
a telecomunicațiilor extrem de competitivă. VSS Romania va oferi necesare, iar cei interesati pot afla detalii despre posturile disponi -
servicii de Asistență pentru clienții unora dintre cele mai mari opera - bile, pe www.vodafone.ro, secțiunea Cariere.
țiuni Vodafone din Europa, dar și servicii IT pentru nevoile interne ale Toți angajații VSS România beneficiază de training-uri speciale și
acestor divizii. Noul centru va crea mii de locuri de muncă pentru oportunități de a învăța mai multe despre particularitățile culturale
români, în următorii 3 ani, pe măsură ce își va extinde activitatea, ale țărilor deservite de către Centrul VSS. Acesta este al doilea cen -
fiind cel de-al doilea deschis de Vodafone la București, după Danubius tru internațional de operațiuni deschis de Grupul Vodafone în
NOC. Astfel, România devine un model de excelență pentru Grupul România. În 2013, Vodafone a deschis Centrul de operațiuni de
Vodafone, datorită calităților unice ale forței sale de muncă - rețea Danubius NOC, care monitorizează și gestionează incidentele
performanță în tehnologie și buna cunoaștere a limbilor străine”, de rețea pentru 9 operațiuni Vodafone, din Olanda, Germania, Ce -
recunoaște Ravinder Takkar, noul Chief Executive Officer, hia, Ungaria, România, Grecia, Albania, Malta și Italia, ce însu -
Vodafone România, în prima sa conferinţă de presă în România. mează 90 de milioane de utilizatori.
Investiția totală a Vodafone Group Shared Services, pentru dotarea Ca parte a NOC, Vodafone a mai deschis recent și un Service
și tehnologizarea sediului, precum și pregătirea noilor angajați din Opera ti ons Center, dedicat monitorizării serviciilor M2M furnizate
România, este de aproximativ 5 milioane de lire sterline (6,25 cli en ți lor globali ai Grupului Vodafone.
iunie - iulie 2014, ComuniC@Ții mobile
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16