Page 6 - Revista 110
P. 6

eveniment

                                                www.comunic.ro

Vodafone: centrul de relaţii cu                 Country Manager Oracle România, a               mai eficienţi din punct de vedere opera-        poziţia pe piaţă, operatorii telecom trebuie
clienţii aniversează 5 ani, cu 16               precizat că “la nivel local, compania se va     ţional“, a spus Olteanu. Astfel, potrivit       să integreze firesc aceste schimbări şi se
milioane de apeluri preluate la *222            concentra pe trei sectoare cheie: public,       datelor companiei, vânzările anuale ale         adauge reţelele sociale în mixul lor de
                                                financiar şi telecom şi va urmări cu mai        Flanco pe metru pătrat se ridică la 2.800       marketing, amplificând astfel impactul
Centrul de Relaţii cu Clienţii al Vodafone      mare atenţie subiecte precum securitatea        de euro, comparativ cu Altex - 2.250 euro       ofertei lor de produse şi servicii, susţine
România din Ploieşti împlineşte în acest        IT sau managementul identităţii pe mă-          şi Domo - 1.800 euro. Pentru anul 2012,         Corina Bulucea, director de marketing
an cinci ani de activitate, de-a lungul         sură ce acestea sunt tot mai mult în atenţia    Olteanu a estimat că afacerile Flanco vor       Computaris.
cărora a preluat mai mult de 16 milioane        guvernelor”. Acesta a mai precizat că în        atinge 140 milioane de euro, fără a lua în      Numai astfel, comunicarea lor devine mai
de apeluri, la *222, ceea ce înseamnă că,       ciuda condiţiilor dificile ale pieţei, pe plan  calcul impactul pozitiv asupra vânzărilor       autentică şi mai relevantă, atrăgând
zilnic, sunt preluate 19.000 de apeluri.        local Oracle a atins o cotă de piaţă de         aduse de extinderea reţelei de magazine.        atenţia mai multor clienţi. În plus,
Centrul din Ploieşti preia 70% din totalul      65% la capitolul baze de date, şi de 68%        Potrivit lui Olteanu, magazinele Flanco         identitatea reală şi eficienţa comunicării
apelurilor la *222, restul de 30% fiind         la application server, în creştere cu 10%.      înregistrează un număr de 1,3 milioane de       virale prin aderarea la reţelele sociale duce
preluat de centrul din Braşov. În 2006,                                                         clienţi anual, care achiziţionează în total     la o creştere economică fiabilă.
când a fost lansat Centrul de Relaţii cu        Flanco reintră pe profit,                       un număr de 1,7 milioane de produse,
Clienţii, echipa Vodafone din Ploieşti avea                                                     valoarea medie a unei achiziţii fiind de        Vodafone la Golden Drum:
120 de angajaţi, în prezent numărând            cu o creştere a cifrei de afaceri               400 de lei, inclusiv TVA. Compania are          cel mai valoros brand din
peste 800 de angajaţi, dintre care 90%                                                          în prezent 800 angajaţi, circa 200              competiție și alte 9 premii
sunt studenţi la Facultatea de Petrol şi        de 38% în 2011                                  alăturându-se echipei în 2011, şi face
Gaze din Ploieşti. În cei cinci ani de                                                          parte din grupul Asesoft.                       La ediția de anul acesta a Festivalului
activitate, la acest Centru au fost angajaţi    Adrian Olteanu, directorul general al                                                           Internațional de publicitate Golden
1500 de tineri. Centrul de Relaţii              retailerului electro-IT Flanco, a declarat că   Aniversare Computaris –                         Drum, desfășurat în octombrie la Porto-
Vodafone din Ploieşti are o suprafaţă total     anul acesta compania va înregistra afaceri      10 ani de prezenţă în România                   roz (Slovenia), Vodafone a câștigat 9
de 5.500 de metri pătraţi şi 4 etaje.           de 110 milioane de euro, în creştere cu                                                         premii mari, precum și cel mai valoros
Vodafone România este primul operator           38% faţă de 2010, şi va reintra pe profit       Computaris a împlinit 10 ani de activi-         premiu din festival: Brand Grand Prix.
mobil care a înfiinţat un Centru de Relaţii     operaţional şi net, ultimul indicator           tate pe piaţa din România, militând             Premiile câștigate de Vodafone, alături de
cu Clienţii, în martie 1997, în Bucureşti,      urmând să atingă un milion de euro. „În         pentru ceea ce denumeşte generic                agenția McCann Erickson, sunt:
cel de-al doilea fiind deschis în 2001, la      primele nouă luni, cifra de afaceri a           „bridging the gap between IP and                - Brand Grand Prix - pentru cele mai
Braşov.                                         companiei a atins 65 milioane de euro, în       telecom”. Computaris este o companie            multe premii adjudecate în competiție
                                                creştere cu 50% faţă de septembrie 2010.        specializată în consultanţă, integrare de       - 3 premii Grand Prix: Grand Prix la
Oracle Day – cel mai mare                       De asemenea, Flanco a reintrat pe plus în       sisteme şi dezvoltare software pentru           categoria ”Events” pentru campania
eveniment de business IT local                  privinţa rezultatului operaţional şi net al     industria telecom din Europa, Orientul          „Nunta”, Grand Prix la categoria
                                                activităţii. Astfel, profitul operaţional a     Mijlociu, Africa şi Asia. Compania se vrea      „Digital Campaigns” pentru campania
În continuarea evenimentului Oracle             urcat la 2,1 milioane de euro, iar profitul     un consilier al operatorilor telecom, cărora    „Cerebel” și Grand Prix la categoria
OpenWorld 2011, care s-a desfăşurat la          net la 200.000 de euro. Până la finele          le poate furniza servicii pentru noile          „Public Relations” pentru campania
San Francisco în perioada 2-6 octombrie,        anului, cei doi indicatori vor ajunge la 3,5    modele de business prin care se vrea            “Chivu”;
Oracle a organizat o serie de evenimente        milioane de euro, respectiv un milion de        diminuarea cheltuielilor şi a riscurilor.       - 4 premii Golden Drum: Golden la
locale în 30 de oraşe din zona Europei          euro“, a anunţat Olteanu, citat de              Computaris are sediul central în Anglia,        categoria ”Events” pentru campania
Centrale şi de Est, a Orientului Mijlociu şi    Mediafax. În ultimele luni, Flanco a            operează din centrele sale de expertiză din     „Nunta”, Golden la categoria „Digital
a Africii. La Bucureşti, evenimentul Oracle     înregistrat constant o cotă de piaţă de peste   Polonia, România, Moldova şi Malaezia           Campaigns” pentru campania „Nunta”,
Day a avut loc pe 1 noiembrie 2011, fiind       11%, care va ajunge la 12%, până la             sau din sediile clienţilor şi partenerilor săi  Golden la categoria „Digital Campaigns”
poziţioant ca cel mai mare eveniment IT         sfârşitul anului. Potrivit datelor GfK          în cazul proiectelor onsite şi a implemen-      pentru campania „Cerebel”, respectiv
al anului, cu peste 1.000 de invitaţi.          prezentate de Flanco, piaţa electroIT a         tat mai mult de 200 de proiecte proiecte        Golden la categoria „Public Relations”
Oracle şi partenerii săi au prezentat cele      crescut cu 6% în primele nouă luni, în          la peste 70 de operatori de telefonie mobilă    pentru campania „Chivu” dar şi
mai recente poveşti de succes în transfor-      timp ce afacerile companiei au urcat cu         din lume în ultimii 18 ani. Computaris          - 1 premiu Silver, la categoria „Integrated
marea afacerilor, cele mai noi evoluţii în      50%, iar principalii concurenţi, Altex şi       are peste 250 de angajaţi, în Bucuresti şi      Communication Campaigns” pentru
soluţiile de cloud computing public şi pri-     Domo, au consemnat scăderi de 5%.               Galaţi cu care acoperă întreaga regiune         campania „Nunta”
vat ale companiei Oracle, noi modalităţi        Potrivit lui Adrian Olteanu, valoarea           EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi              De asemenea, la ediția Golden Drum din
de a creşte eficienţa IT-ului şi de a crea va-  pieţei electroIT (fără telecom) va ajunge la    Africa) şi APAC (Asia – Pacific). Princi-       acest an compania Vodafone România a
loare în afaceri şi cele mai bune practici şi   1,1 miliarde de euro în acest, cu 10% mai       pala sa activitate se axează pe proiectele de   mai câștigat un premiu, alături de
studii de caz despre implementarea unei         mare faţă de 2010. „În 2009, piaţa de           integrare la operatorii de telefonie mobilă.    agenția Propaganda: Golden la categoria
soluţii complet integrate. Principalii susţi-   profil s-a înjumătăţit, la 1,1 miliarde de      Realităţile economice dar şi demografice şi     Digital, subcategoria Social Network &
nători ai evenimentului au fost Intel (Pla-     euro, de la două miliarde de euro în urmă       comportamentale s-au schimbat decisiv în        Community pentru aplicația Teatru
tinum Sponsor), ETA2U, Romsys, Omni-            cu un an. Noi credem că, în următorii           lumea tehnologiilor din ultimii 5 ani.          Undercloud - prima piesă de teatru din
logic şi TotalSoft (Gold Sponsors) şi iQuest    ani, vânzările electroIT se vor înscrie pe un   Astfel, Facebook este deja a treia mare         România „jucată” (transmisă) live pe
(Bronze Sponsor). Evenimentul a inclus şi       trend pozitiv, urmând să ajungă la 1,25         aglomerară umană a planetei, după cea           Facebook şi găzduită de către contul
sesiuni paralele pe tematici precum apli-       miliarde de euro anul viitor, la 1,5 mili-      din China şi India, cu peste 800 milioane       Facebook - Vodafone Buzz.
caţii, tehnologii, hardware, Business Intelli-  arde de euro în 2013 şi la 1,8 miliarde de      de utilizatori activi, dintre care jumătate
gence, middleware. Sorin Mîndruţescu,           euro în 2014“, a spus şeful Flanco Retail.      au activitate zilnică. Pentru a-şi consolida
                                                Flanco Retail operează business-ul fostei
                                                companii Flanco International, care a
                                                intrat în insolvenţă în 2009, după ce ING
                                                Bank România a declanşat procedura de
                                                executare silită. „Avem 73 de magazine şi
                                                vom ajunge la 78 până la finele anului,
                                                când suprafaţa de vânzare va însuma
                                                42.000 de metri pătraţi. Suntem sub
                                                cifrele concurenţei, dar vindem mai bine
                                                ca ei raportat la suprafaţă, deci suntem

Pagina 4 ComuniC@Ții mobile, octombrie-noiembrie 2011
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11