Page 6 - Revista 110
P. 6
eveniment
www.comunic.ro
Vodafone: centrul de relaţii cu Country Manager Oracle România, a mai eficienţi din punct de vedere opera- poziţia pe piaţă, operatorii telecom trebuie
clienţii aniversează 5 ani, cu 16 precizat că “la nivel local, compania se va ţional“, a spus Olteanu. Astfel, potrivit să integreze firesc aceste schimbări şi se
milioane de apeluri preluate la *222 concentra pe trei sectoare cheie: public, datelor companiei, vânzările anuale ale adauge reţelele sociale în mixul lor de
financiar şi telecom şi va urmări cu mai Flanco pe metru pătrat se ridică la 2.800 marketing, amplificând astfel impactul
Centrul de Relaţii cu Clienţii al Vodafone mare atenţie subiecte precum securitatea de euro, comparativ cu Altex - 2.250 euro ofertei lor de produse şi servicii, susţine
România din Ploieşti împlineşte în acest IT sau managementul identităţii pe mă- şi Domo - 1.800 euro. Pentru anul 2012, Corina Bulucea, director de marketing
an cinci ani de activitate, de-a lungul sură ce acestea sunt tot mai mult în atenţia Olteanu a estimat că afacerile Flanco vor Computaris.
cărora a preluat mai mult de 16 milioane guvernelor”. Acesta a mai precizat că în atinge 140 milioane de euro, fără a lua în Numai astfel, comunicarea lor devine mai
de apeluri, la *222, ceea ce înseamnă că, ciuda condiţiilor dificile ale pieţei, pe plan calcul impactul pozitiv asupra vânzărilor autentică şi mai relevantă, atrăgând
zilnic, sunt preluate 19.000 de apeluri. local Oracle a atins o cotă de piaţă de aduse de extinderea reţelei de magazine. atenţia mai multor clienţi. În plus,
Centrul din Ploieşti preia 70% din totalul 65% la capitolul baze de date, şi de 68% Potrivit lui Olteanu, magazinele Flanco identitatea reală şi eficienţa comunicării
apelurilor la *222, restul de 30% fiind la application server, în creştere cu 10%. înregistrează un număr de 1,3 milioane de virale prin aderarea la reţelele sociale duce
preluat de centrul din Braşov. În 2006, clienţi anual, care achiziţionează în total la o creştere economică fiabilă.
când a fost lansat Centrul de Relaţii cu Flanco reintră pe profit, un număr de 1,7 milioane de produse,
Clienţii, echipa Vodafone din Ploieşti avea valoarea medie a unei achiziţii fiind de Vodafone la Golden Drum:
120 de angajaţi, în prezent numărând cu o creştere a cifrei de afaceri 400 de lei, inclusiv TVA. Compania are cel mai valoros brand din
peste 800 de angajaţi, dintre care 90% în prezent 800 angajaţi, circa 200 competiție și alte 9 premii
sunt studenţi la Facultatea de Petrol şi de 38% în 2011 alăturându-se echipei în 2011, şi face
Gaze din Ploieşti. În cei cinci ani de parte din grupul Asesoft. La ediția de anul acesta a Festivalului
activitate, la acest Centru au fost angajaţi Adrian Olteanu, directorul general al Internațional de publicitate Golden
1500 de tineri. Centrul de Relaţii retailerului electro-IT Flanco, a declarat că Aniversare Computaris – Drum, desfășurat în octombrie la Porto-
Vodafone din Ploieşti are o suprafaţă total anul acesta compania va înregistra afaceri 10 ani de prezenţă în România roz (Slovenia), Vodafone a câștigat 9
de 5.500 de metri pătraţi şi 4 etaje. de 110 milioane de euro, în creştere cu premii mari, precum și cel mai valoros
Vodafone România este primul operator 38% faţă de 2010, şi va reintra pe profit Computaris a împlinit 10 ani de activi- premiu din festival: Brand Grand Prix.
mobil care a înfiinţat un Centru de Relaţii operaţional şi net, ultimul indicator tate pe piaţa din România, militând Premiile câștigate de Vodafone, alături de
cu Clienţii, în martie 1997, în Bucureşti, urmând să atingă un milion de euro. „În pentru ceea ce denumeşte generic agenția McCann Erickson, sunt:
cel de-al doilea fiind deschis în 2001, la primele nouă luni, cifra de afaceri a „bridging the gap between IP and - Brand Grand Prix - pentru cele mai
Braşov. companiei a atins 65 milioane de euro, în telecom”. Computaris este o companie multe premii adjudecate în competiție
creştere cu 50% faţă de septembrie 2010. specializată în consultanţă, integrare de - 3 premii Grand Prix: Grand Prix la
Oracle Day – cel mai mare De asemenea, Flanco a reintrat pe plus în sisteme şi dezvoltare software pentru categoria ”Events” pentru campania
eveniment de business IT local privinţa rezultatului operaţional şi net al industria telecom din Europa, Orientul „Nunta”, Grand Prix la categoria
activităţii. Astfel, profitul operaţional a Mijlociu, Africa şi Asia. Compania se vrea „Digital Campaigns” pentru campania
În continuarea evenimentului Oracle urcat la 2,1 milioane de euro, iar profitul un consilier al operatorilor telecom, cărora „Cerebel” și Grand Prix la categoria
OpenWorld 2011, care s-a desfăşurat la net la 200.000 de euro. Până la finele le poate furniza servicii pentru noile „Public Relations” pentru campania
San Francisco în perioada 2-6 octombrie, anului, cei doi indicatori vor ajunge la 3,5 modele de business prin care se vrea “Chivu”;
Oracle a organizat o serie de evenimente milioane de euro, respectiv un milion de diminuarea cheltuielilor şi a riscurilor. - 4 premii Golden Drum: Golden la
locale în 30 de oraşe din zona Europei euro“, a anunţat Olteanu, citat de Computaris are sediul central în Anglia, categoria ”Events” pentru campania
Centrale şi de Est, a Orientului Mijlociu şi Mediafax. În ultimele luni, Flanco a operează din centrele sale de expertiză din „Nunta”, Golden la categoria „Digital
a Africii. La Bucureşti, evenimentul Oracle înregistrat constant o cotă de piaţă de peste Polonia, România, Moldova şi Malaezia Campaigns” pentru campania „Nunta”,
Day a avut loc pe 1 noiembrie 2011, fiind 11%, care va ajunge la 12%, până la sau din sediile clienţilor şi partenerilor săi Golden la categoria „Digital Campaigns”
poziţioant ca cel mai mare eveniment IT sfârşitul anului. Potrivit datelor GfK în cazul proiectelor onsite şi a implemen- pentru campania „Cerebel”, respectiv
al anului, cu peste 1.000 de invitaţi. prezentate de Flanco, piaţa electroIT a tat mai mult de 200 de proiecte proiecte Golden la categoria „Public Relations”
Oracle şi partenerii săi au prezentat cele crescut cu 6% în primele nouă luni, în la peste 70 de operatori de telefonie mobilă pentru campania „Chivu” dar şi
mai recente poveşti de succes în transfor- timp ce afacerile companiei au urcat cu din lume în ultimii 18 ani. Computaris - 1 premiu Silver, la categoria „Integrated
marea afacerilor, cele mai noi evoluţii în 50%, iar principalii concurenţi, Altex şi are peste 250 de angajaţi, în Bucuresti şi Communication Campaigns” pentru
soluţiile de cloud computing public şi pri- Domo, au consemnat scăderi de 5%. Galaţi cu care acoperă întreaga regiune campania „Nunta”
vat ale companiei Oracle, noi modalităţi Potrivit lui Adrian Olteanu, valoarea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi De asemenea, la ediția Golden Drum din
de a creşte eficienţa IT-ului şi de a crea va- pieţei electroIT (fără telecom) va ajunge la Africa) şi APAC (Asia – Pacific). Princi- acest an compania Vodafone România a
loare în afaceri şi cele mai bune practici şi 1,1 miliarde de euro în acest, cu 10% mai pala sa activitate se axează pe proiectele de mai câștigat un premiu, alături de
studii de caz despre implementarea unei mare faţă de 2010. „În 2009, piaţa de integrare la operatorii de telefonie mobilă. agenția Propaganda: Golden la categoria
soluţii complet integrate. Principalii susţi- profil s-a înjumătăţit, la 1,1 miliarde de Realităţile economice dar şi demografice şi Digital, subcategoria Social Network &
nători ai evenimentului au fost Intel (Pla- euro, de la două miliarde de euro în urmă comportamentale s-au schimbat decisiv în Community pentru aplicația Teatru
tinum Sponsor), ETA2U, Romsys, Omni- cu un an. Noi credem că, în următorii lumea tehnologiilor din ultimii 5 ani. Undercloud - prima piesă de teatru din
logic şi TotalSoft (Gold Sponsors) şi iQuest ani, vânzările electroIT se vor înscrie pe un Astfel, Facebook este deja a treia mare România „jucată” (transmisă) live pe
(Bronze Sponsor). Evenimentul a inclus şi trend pozitiv, urmând să ajungă la 1,25 aglomerară umană a planetei, după cea Facebook şi găzduită de către contul
sesiuni paralele pe tematici precum apli- miliarde de euro anul viitor, la 1,5 mili- din China şi India, cu peste 800 milioane Facebook - Vodafone Buzz.
caţii, tehnologii, hardware, Business Intelli- arde de euro în 2013 şi la 1,8 miliarde de de utilizatori activi, dintre care jumătate
gence, middleware. Sorin Mîndruţescu, euro în 2014“, a spus şeful Flanco Retail. au activitate zilnică. Pentru a-şi consolida
Flanco Retail operează business-ul fostei
companii Flanco International, care a
intrat în insolvenţă în 2009, după ce ING
Bank România a declanşat procedura de
executare silită. „Avem 73 de magazine şi
vom ajunge la 78 până la finele anului,
când suprafaţa de vânzare va însuma
42.000 de metri pătraţi. Suntem sub
cifrele concurenţei, dar vindem mai bine
ca ei raportat la suprafaţă, deci suntem
Pagina 4 ComuniC@Ții mobile, octombrie-noiembrie 2011