Page 4 - Revista 107
P. 4

revistapresei

                                                    internaţionale

Consumer Reports                                         Digital TV                                           European
                                                                                                          Communications
Cea mai prestigioasă revistă a consumatorilor,      Revista profesioniştilor din industria de
care din păcate pentru europeni apare în Statele    televiziune la nivel european este pe fază în        De la colegii noştri mai “europeni” aflăm
Unite şi de aceea tratează mai mult subiecte şi     fiecare lună. Din subiectele cele mai actuale:       trimestrial acum, din cauza crizei, despre:
produse americane nu ezită în fiecare lună să ne    - Cum se pot personaliza programele Tv la            - Cum se poate câştiga bătălia broadband?
spună răspicat adevărurile despre produsele şi      nivelul fiecărui individ în parte? Operatorii de     - Uniunea Europeană în căutare de fonduri
serviciile din piaţă, în pofida avalanşei reclame-  servicii payTv apelează la personalizare ca factor   pentru finanţarea expansiunii serviciilor în
lor, în cea mai mare parte, deformatoare.           cheie pentru atragerea şi păstrarea clienţilor.      bandă largă;
- Preview-uri în exclusivitate ale maşinilor ce     - Întrucât HDTV începe, din ce în ce mai mult, să    - E nevoie de viteză - ce se aşteaptă şi ce se
urmează a fi lansate anul viitor;                   se impună ca un adevărat standard, ce fază           solicită, de fapt, de la ofertele broadband;
- Dezvoltările high-tech cu care sunt dotate        urmează pentru broadcasteri şi pentru furnizorii     - Broadband mobil - cât de departe se poate
autoturismele ne ajută sau ne atrag, oare,          de servicii?                                         ajunge, astfel încât să se poată vorbi de o
atenţia de la actul de a conduce ?                  - O analiză despre formatele HD şi noile tehnici     provocare la adresa liniilor fixe?
- Topul produselor care aduc cele mai multe         de compresie.                                        - Cum se pot monetiza serviciile de bandă largă?
economii de energie;                                - Viziuni lifestyle: furnizorii de canale media
- Care sunt energiile alternative care ne vor       internaţionale încep, din ce în ce mai mult, să        mobile Europe
alimenta în viitor?                                 vizeze noi lansări pentru audienţa feminină
                                                    insuficient deservită până acum.                     Perspectiva europeană şi britanică se unesc
      Harvard                                                                                            creativ în privinţa abordării fenomenului
                                                          mobile                                         mobilităţii la nivelul întregului continent.
 Business Review                                     Communications                                      Dintre cele mai actuale teme puse în discuţia
                                                                                                         analiştilor europeni dar şi a celor americani vă
Celebră, cu ştaif, emblematică, HBR îşi face în     Perspectiva britanică în comunicaţii:                putem menţiona:
fiecare lună intrarea pe scena publicisticii        - Ţinte în mişcare - cum se combină serviciile de    - Structurile de roaming urmează să se schimbe,
ştiinţifice internaţionale cu subiecte demne        localizare, loializare şi de publicitate pentru a    întrucât rivalilor telecom li se va permite să
parcă numai de teze de doctorat sau de              câştiga noi clienţi;                                 liciteze pentru contracte separate de roaming;
cercetare la nivel avansat:                         - Marketing mobil - tamtam-ul făcut în jurul         - Un material complex despre modalităţile în
- Cum putem gestiona complexitatea mediului         publicităţii online-digitale de peste 10 ani a dus   care utilizează operatorii mobili politica
în care ne desfăşurăm activitatea? Prin control,    la multiplele speculaţii despre dispariţia presei    controlului pentru a viza dar şi a genera noi
afacerile pot beneficia de pe urma acesteia.        tradiţionale. Au fost, însă, aceste predicţii        surse de venituri din serviciile de voce şi de date;
- Reguli inteligente - 6 modalităţi prin care cei   exagerări sau doar supoziţii premature?              - Următorul nivel al optimizării reţelelor o
din jur vă pot rezolva problemele în lipsa unui     - Viitorul înseamnă ... mobilitate - ca să ai o      provocare esenţială dar şi cum sunt utilizate
responsabilul direct;                               strategie de viitor înseamnă să deţii o strategie    noile instrumente ale reţelei pentru a optimiza
- Analiză: de ce proiectul dvs. IT se poate dovedi  bazată pe mobilitate, susţine Ian Carrington,        experienţa utilizatorilor tot mai pretenţioşi;
mai riscant decât credeţi la prima vedere;          director de publicitate mobilă la Google;            - Optimizarea video un subiect de grad zero şi
- Trăim în era hiper-specializării: dezvoltările    - Tragedia greacă - pentru a face rost de bani în    care sunt cerinţele pentru optimizarea video în
tehnologice moderne ne transformă locurile de       situaţia economică dificilă în care se află Grecia,  format streaming prin reţelele mobile. Foarte
muncă, iar divizarea muncii în sarcini mai mici     înglodată în datorii uriaşe, statul elen începe să   interesant este materialul dedicat modului în
rezolvate de muncitori din ce în ce mai specia-     se uite atent în curtea operatorilor telecom.        care ar trebui să optimizeze operatorii conţinutul
lizaţi va genera calitate, viteză de operare şi                                                          video de înaltă definiţie.
avantaje de costuri pentru toţi angajaţii.

Pagina 2 ComuniC@Ții mobile, august - septembrie 2011
   1   2   3   4   5   6   7   8   9