Page 4 - Revista 107
P. 4
revistapresei
internaţionale
Consumer Reports Digital TV European
Communications
Cea mai prestigioasă revistă a consumatorilor, Revista profesioniştilor din industria de
care din păcate pentru europeni apare în Statele televiziune la nivel european este pe fază în De la colegii noştri mai “europeni” aflăm
Unite şi de aceea tratează mai mult subiecte şi fiecare lună. Din subiectele cele mai actuale: trimestrial acum, din cauza crizei, despre:
produse americane nu ezită în fiecare lună să ne - Cum se pot personaliza programele Tv la - Cum se poate câştiga bătălia broadband?
spună răspicat adevărurile despre produsele şi nivelul fiecărui individ în parte? Operatorii de - Uniunea Europeană în căutare de fonduri
serviciile din piaţă, în pofida avalanşei reclame- servicii payTv apelează la personalizare ca factor pentru finanţarea expansiunii serviciilor în
lor, în cea mai mare parte, deformatoare. cheie pentru atragerea şi păstrarea clienţilor. bandă largă;
- Preview-uri în exclusivitate ale maşinilor ce - Întrucât HDTV începe, din ce în ce mai mult, să - E nevoie de viteză - ce se aşteaptă şi ce se
urmează a fi lansate anul viitor; se impună ca un adevărat standard, ce fază solicită, de fapt, de la ofertele broadband;
- Dezvoltările high-tech cu care sunt dotate urmează pentru broadcasteri şi pentru furnizorii - Broadband mobil - cât de departe se poate
autoturismele ne ajută sau ne atrag, oare, de servicii? ajunge, astfel încât să se poată vorbi de o
atenţia de la actul de a conduce ? - O analiză despre formatele HD şi noile tehnici provocare la adresa liniilor fixe?
- Topul produselor care aduc cele mai multe de compresie. - Cum se pot monetiza serviciile de bandă largă?
economii de energie; - Viziuni lifestyle: furnizorii de canale media
- Care sunt energiile alternative care ne vor internaţionale încep, din ce în ce mai mult, să mobile Europe
alimenta în viitor? vizeze noi lansări pentru audienţa feminină
insuficient deservită până acum. Perspectiva europeană şi britanică se unesc
Harvard creativ în privinţa abordării fenomenului
mobile mobilităţii la nivelul întregului continent.
Business Review Communications Dintre cele mai actuale teme puse în discuţia
analiştilor europeni dar şi a celor americani vă
Celebră, cu ştaif, emblematică, HBR îşi face în Perspectiva britanică în comunicaţii: putem menţiona:
fiecare lună intrarea pe scena publicisticii - Ţinte în mişcare - cum se combină serviciile de - Structurile de roaming urmează să se schimbe,
ştiinţifice internaţionale cu subiecte demne localizare, loializare şi de publicitate pentru a întrucât rivalilor telecom li se va permite să
parcă numai de teze de doctorat sau de câştiga noi clienţi; liciteze pentru contracte separate de roaming;
cercetare la nivel avansat: - Marketing mobil - tamtam-ul făcut în jurul - Un material complex despre modalităţile în
- Cum putem gestiona complexitatea mediului publicităţii online-digitale de peste 10 ani a dus care utilizează operatorii mobili politica
în care ne desfăşurăm activitatea? Prin control, la multiplele speculaţii despre dispariţia presei controlului pentru a viza dar şi a genera noi
afacerile pot beneficia de pe urma acesteia. tradiţionale. Au fost, însă, aceste predicţii surse de venituri din serviciile de voce şi de date;
- Reguli inteligente - 6 modalităţi prin care cei exagerări sau doar supoziţii premature? - Următorul nivel al optimizării reţelelor o
din jur vă pot rezolva problemele în lipsa unui - Viitorul înseamnă ... mobilitate - ca să ai o provocare esenţială dar şi cum sunt utilizate
responsabilul direct; strategie de viitor înseamnă să deţii o strategie noile instrumente ale reţelei pentru a optimiza
- Analiză: de ce proiectul dvs. IT se poate dovedi bazată pe mobilitate, susţine Ian Carrington, experienţa utilizatorilor tot mai pretenţioşi;
mai riscant decât credeţi la prima vedere; director de publicitate mobilă la Google; - Optimizarea video un subiect de grad zero şi
- Trăim în era hiper-specializării: dezvoltările - Tragedia greacă - pentru a face rost de bani în care sunt cerinţele pentru optimizarea video în
tehnologice moderne ne transformă locurile de situaţia economică dificilă în care se află Grecia, format streaming prin reţelele mobile. Foarte
muncă, iar divizarea muncii în sarcini mai mici înglodată în datorii uriaşe, statul elen începe să interesant este materialul dedicat modului în
rezolvate de muncitori din ce în ce mai specia- se uite atent în curtea operatorilor telecom. care ar trebui să optimizeze operatorii conţinutul
lizaţi va genera calitate, viteză de operare şi video de înaltă definiţie.
avantaje de costuri pentru toţi angajaţii.
Pagina 2 ComuniC@Ții mobile, august - septembrie 2011