Veniturile totale ale Xiaomi au fost de 49,7 miliarde RMB în primul trimestru al anului 2020, în creștere cu 13,6% față de anul anterior. Profitul net ajustat a fost de 2,3 miliarde RMB, în creștere cu 10,6% anual.
Conform firmei de cercetare de piață Canalys, Xiaomi a trecut cu succes peste perioada de scădere a pieței, obținând cea mai mare creștere a numărului de livrări de smartphone-uri în rândul producătorilor globali de telefoane inteligente. În China, rata de penetrare a modelului Xiaomi 5G a fost de 25,9%, depășind media industriei.
Rezultate financiare obţinute de Xiaomi în Q1 2020:
• Veniturile totale au fost de aproximativ 49,7 miliarde RMB, în creștere cu 13,6%, față de anul anterior
• Profitul brut a fost de aproximativ 7,56 miliarde RMB, în creștere cu 44,9% față de anul anterior
• Profitul net ajustat non-IFRS a fost de 2,3 miliarde RMB, în creștere cu 10,6%
• Cheltuielile de cercetare și dezvoltare au fost de 1,9 miliarde RMB, în creștere cu 13,4% prin comparație cu 2019
În primul trimestru al anului 2020, veniturile Xiaomi pe segmentul telefoanelor inteligente au atins 30,3 miliarde RMB, în creștere cu 12,3% față de anul anterior; livrarea de telefoane inteligente a atins 29,2 milioane de unități, cu o creștere de 4,7% YoY. Potrivit Canalys, în primul trimestru al anului 2020, Xiaomi s-a clasat pe locul 4 la nivel mondial în ceea ce privește livrările de smartphone-uri, iar cota sa de piață a crescut la 11,1%. Xiaomi este una dintre cele două companii globale producătoare de telefoane inteligente care a menținut această creștere în T1.
Xiaomi a continuat să implementeze strategia dual brand, iar livrările Mi 10 și Mi 10 Pro au depășit 1 milion de unități la două luni de la lansarea lor în februarie 2020. Redmi și-a lansat seria pilot K, Redmi K30 Pro și Redmi K30 Pro Zoom Edition. În continuarea celei mai populare serii, Redmi Note 8 este al doilea cel mai vândut model de smartphone-uri la nivel mondial în primul trimestru al anului 2020, potrivit Canalys. Xiaomi a lansat Redmi Note 9S și Redmi Note 9 Pro pe piețele internaționale.
În primul trimestru al anului 2020, veniturile Xiaomi din segmentul de produse IoT și lifestyle au fost de 13,0 miliarde RMB. Datorită ofertei de produse IoT diversificate, grupul a obținut o creștere a veniturilor de 7,8%, în ciuda pandemiei.
Numărul de dispozitive IoT conectate pe platforma IoT a Xiaomi a crescut la 252 milioane de unități la 31 martie 2020, o creștere de 42,6% față de anul anterior.
Veniturile din piețele internaționale au crescut cu 47,8% în ultimul trimestru din anul 2020 cu 47,8% RMN, reprezentând 50,0% din veniturile totale ale companiei. Veniturile internaționale au contribuit la prima jumătate din veniturile sale totale.
Veniturile din serviciile de internet ale companiei Xiaomi s-au ridicat la 5,9 miliarde RMB în primul trimestru al anului 2020, în creștere cu 38,6% față de anul anterior. Activitatea utilizatorului și timpul petrecut pe dispozitivele inteligente au crescut în primul trimestru al anului 2020. În martie 2020, față de aceeași perioadă a anului trecut, MAU al MIUI a crescut cu 26,7%, la 330,7 milioane, în timp ce MAU China continentală al MIUI a ajuns la 111,5 milioane.