Vitacom pregăteşte un nou centru logistic la Cluj-Napoca

Vitacom Electronics a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de aproximativ 60 de milioane de lei, iar un sfert din vânzări au provenit din mediul online. Compania estimează pentru 2021 o creștere a cifrei de afaceri cu până la 10%. În 2020, principalul canal de vânzare a rămas piața tradițională, formată în special din revânzători, adică magazinele cu specific electronic, electric și accesorii IT, care achiziționează produse de la Vitacom.

Cele mai căutate produse din portofoliu, în 2020, au fost cele din categoriile de uz casnic și anume robineți electrici, termometre, mașini de tocat carne, aparate de tuns, încălzitoare electrice sau ventilatoare. De asemenea, la mare căutare au fost produsele din categoria de conectică, cum sunt cablurile, prelungitoarele, bateriile, dar extrem de cerute au fost și cele necesare pentru munca sau școala de acasă, cum sunt căștile, webcam sau microfoane. Astfel, coșul mediu de cumpărături pentru un client B2C a fost cuprins între 100-150 de lei.

În 2021, Vitacom va lansa un nou centru logistic în zona metropolitană a Clujului, unde multe dintre fluxurile de lucru vor fi automatizate.

Ne vom axa pe dezvoltarea business-ului pe segmentul online și ne vom muta atât echipa, cât și operațiunile într-un nou sediu care va beneficia de un depozit gândit în așa fel încât să crească productivitatea operațiunilor. Acest lucru ne așteptăm să ne aducă o creștere a cifrei de afaceri cu până la 10%”, preconizează Aviva Vita, Director Executiv Administrativ Vitacom Electronics. (foto)