Telekom Mobile a înregistrat 1,931 milioane de clienți pe bază de abonament la sfârșitul primului trimestru din 2024, în creștere cu 4% față de aceeași perioadă a anului trecut, menținând tendința de creștere a bazei de abonați încă din anul 2020. Pentru aceeași perioadă, numărul total de clienți a fost de 3,660 milioane, în scădere cu 9,9%, pe fondul reducerii bazei de utilizatori de cartele preplătite, se arată într-un comunicat de presă al operatorului.
La 31 martie 2024, Telekom Romania Mobile a înregistrat venituri totale de 66,2 milioane de euro, în scădere cu 4,1% față de aceeași perioadă din 2023. Veniturile din servicii mobile au fost afectate de promoțiile de retenție a clienților desfășurate anterior și de o scădere suplimentară cu 50% a taxelor de interconectare, implementată la începutul anului 2024. Alte tipuri de venit au fost în creștere în acest trimestru, reflectând vânzările crescute de telefoane, precizează oficialii companiei.
EBITDA ajustată după leasing a fost de 2,8 milioane de Euro, în scădere cu 0,7 milioane de euro, față de același trimestru al anului trecut, în principal din cauza presiunii condițiilor de piață.
Charalampos Mazarakis, CEO Telekom Romania Mobile, comentează rezultatele financiare ale companiei susținând că: „Ne menținem angajamentul de a oferi excelență în serviciile mobile și în experiența clienților, în funcție de nevoile personale și de afaceri ale acestora, cu un raport preț-calitate foarte bun. Vom continua să extindem rețeaua 5G în orașele mari ale României și să îmbunătățim performanța rețelei 4G în toată țara. Digitalizarea serviciilor și accesul la cele mai bune oferte și dispozitive mobile continuă să fie prioritatea noastră comercială”.