Strategia de expansiune pe noi piețe și către noi servicii tehnologice a AUSTRIACARD HOLDINGS AG a înregistrat veniturile ajustate în creștere cu 29,6% în T3 2024 și cu 14,0% față de T3 2023, la 298,3 milioane de euro.
Creșterea a fost determinată în mare parte de tehnologiile de transformare digitală, care au crescut cu 12,8 milioane de euro, sau 153,4% față de anul trecut, se precizează într-un comunicat de presă al companiei.
Veniturile companiei din zona Europei Centrale de Est au crescut cu 8,3% la 173,9 milioane de euro datorită proiectelor de digitalizare, în principal de creșterea soluțiilor de transformare digitală în România și Grecia, contractele publice de digitalizare contribuind cu venituri suplimentare de 12,8 milioane de euro.
Veniturile din Europa de Vest, țările nordice și America au crescut cu 13,8% la 105,7 milioane de euro datorită contribuției puternice a cardurilor metalice, iar veniturile din Turcia, Orientul Mijlociu și Africa cresc cu 28,5% la 57,9 milioane de euro, conduse de combinația de servicii de imprimare și digitale.
EBITDA ajustat al grupului în primele 9 luni din 2024 a crescut cu 18,1%, ajungând la 43,1 milioane de euro, datorită creșterii veniturilor și a profitului brut, ajungând la o marjă de 14,4% la vânzări, comparativ cu 13,9% în aceeași perioadă a anului 2023.
Profitul net după impozitare a crescut cu 10,1%, la 16,3 milioane de euro, cu o marjă de 5,4%.
Generarea fluxului de numerar operațional din T3 2024 a ajuns la 18,9 milioane de euro, comparativ cu -1,1 milioane de euro în T3 din 2023.
Manolis Kontos, Vicepreședintele și CEO-ul grupului AUSTRIACARD HOLDINGS AG, susține că „Rezultatele din 2024 validează strategia noastră de creștere bazată pe extinderea geografică și a cotei de piață, precum și pe îmbunătățirea portofoliului de produse și servicii. În al treilea trimestru am înregistrat performanțe puternice, veniturile crescând cu aproximativ 30%, ceea ce a condus la o creștere de 14,0% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, datorită performanței puternice pe piețe noi și a contribuției atât a noilor produse, cât și a serviciilor digitale. Notabil, ne-am extins la soluții Secure Chip & Payment cu produse noi, cum ar fi cardurile metalice, în managementul ciclului de viață al documentelor cu imprimare de securitate complexă combinată cu proiecte de servicii digitale în MEA și în tehnologii de transformare digitală cu proiecte pentru sectorul de stat și sectorul privat. EBITDA ajustat a crescut cu 18,1%, la 43,1 milioane de euro, datorită creșterii veniturilor și a profitului brut, ceea ce a dus la o marjă îmbunătățită de 14,4%, în timp ce profitul net după impozitare a crescut cu 10,1%, la 16,3 milioane de euro. De asemenea, am reușit să creștem generarea fluxului de numerar operațional în provocarea procesului de abordare a capitalului de lucru și, continuăm să lucrăm în această direcție a normalizării capitalului de lucru.„