TBI își redefinește arhitectura de brand și canalele de vânzare, separând canalele și produsele sub TBIBank, TBIPay și TBIMoney. Astfel, compania va avea mai multe produse şi servicii, toate construite sub umbrela TBI.
Sucursalele TBI din România, unde clienții pot deschide un depozit sau pot primi un credit în numerar, vor continua să opereze sub TBI Bank. De asemenea, acestea vor continua să servească și clienții corporate ai companiei.
Fostele sucursale fără numerar TBICredit, unde clienții pot solicita doar împrumuturi, vor fi redenumite TBIMoney. Acesta va fi canalul în care creditele de nevoi personale sunt primordiale și va servi drept puncte de vânzare pentru clienții care preferă să vină în sucursale în toate orașele mari din România.
TBIPay este noua denumire a soluțiilor de finanțare la punctele de vânzare. Astfel, clienții pot face achiziții online sau în magazin și plătesc ulterior în rate. TBIPay este conceput pentru a se potrivi nevoilor micilor și marilor comercianți, indiferent de industria în care operează – de la centre medicale la magazine de mobilă și electronice – și oferă servicii integrate acestora și clienților comuni în viitor.
Remodelarea și extinderea locațiilor fizice ale TBI va avea loc treptat, anul următor. Nu trebuie să fie semnate noi contracte cu clienții deja existenți sau să fie aduse modificări contractelor în vigoare.