TailPath oferă gratuit soluții blockchain de urmărire a provenienței produselor pentru companiile afectate de criza COVID-19

Platforma TailPath oferă acces gratuit la soluțiile furnizate, până la sfârșitul anului, tuturor companiilor care au avut un venit diminuat în această perioadă din cauza pandemiei de COVID-19 și care nu își pot permite să plătească un abonament. Platforma permite urmărirea produselor de-a lungul lanțurilor de producție și distribuție și verificarea provenienței acestora, folosind tehnologii blockchain pentru a securiza datele.

Orice companie afectată de pandemia provocată de coronavirus poate să adauge acum trasabilitate și proveniență produselor sale, înregistrându-se gratuit la adresa https://tailpath.com.

Totodată, TailPath este prima firmă care utilizează noul blockchain românesc Elrond pentru siguranța din lanțurile logistice. Sistemul Elrond poate procesa peste 15.000 de tranzacții pe secundă și își va lansa curând versiunea publică, iar TailPath va folosi capacitățile noului blockchain în calitate de partener de încredere.

La începutul anului trecut, NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România, a anunțat o investiție în startup-ul SupplyBlockchain, compania care operează platforma TailPath. 

Tehnologia TailPath a fost utilizată la exercițiul militar NATO Vigorous Warrior 2019, iar compania TailPath este membru al Blockchain in Transport Alliance din Statele Unite.

„Am decis să oferim platforma TailPath gratuit, ajutând astfel companiile care ar putea beneficia de produsul nostru, dar nu și-l pot permite. Nivelul de fraudă în lanțurile de producție și distribuție a crescut în ultima vreme și de aceea inițiativa noastră aduce un plus de încredere și trasabilitate într-un moment crucial în care avem nevoie de aceste lucruri, oferind consumatorilor o modalitate de verificare a provenienței și a autenticității produselor”, declară Sebastian Cochinescu, CEO TailPath.com.

Potrivit studiului realizat de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OECD) privind tendințele în comercializarea produselor contrafăcute sau piratate, rezultatele sunt alarmante. Produsele contrafăcute sau piratate au constituit 3,3% din comerțul global și până la 6,8% din importurile Uniunii Europene în 2016.