Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

România, pe locul 2 în ECE la numărul de participanţi la cursurile de digitalizare Microsoft

10 milioane de persoane din 231 de țări, dintre care peste 25.000 de persoane din România, au accesat programul global de training inițiat de Microsoft la finele lunii iunie 2020. În România, din cele 25.000 de persoane care au accesat ciclul complet de studii, 863 au finalizat cursurile, până în prezent, ocupând cea de-a doua poziție în Europa Centrală și de Est. Cele mai accesate cursuri de către români au fost cele destinate dezvoltatorilor de software, cursuri destinate pregătirii în domeniul analizei de date și cursuri destinate formării specialiștilor în aria de customer service.

Mai exact, cel mai accesat curs în primele trei luni de la lansarea inițiativei globale a Microsoft, a fost cel de Software Developer, cu o medie de aproximativ 23%, pe următoarea poziție s-au clasat cursurile pentru Data Analyst, având o medie de aproximativ 11% și  apoi cele pentru Customer Service Specialist, cu o medie de circa 7%.

Prin acest program compania își propune să sprijine 25 de milioane de oameni din întreaga lume să își dezvoltare competențele digitale, să se recalifice și să obțină locul de muncă dorit, în contextul pandemiei.

Întreaga lume se află într-o fază de digitalizare accelerată, iar studiile arată că, până în 2022 ar putea apărea 133 de milioane de noi job-uri. Totodată, 80% dintre profesiile pe care le vom avea în anul 2025 nu există, încă. În acest context, consider că pregătirea profesională a resursei uman, capătă o importanță tot mai pregnantă, fiind necesar ca angajații de astăzi să fie pregătiți pentru profesiile de mâine”, este de părere Daniel Rusen, Director Marketing și Operațiuni, Microsoft Romania.

Programul global de training include resurse de învățare de la LinkedIn, GitHub și Microsoft.