Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Roboții RPA de la MissionCritical automatizează în 3 minute procesele interne ale Xerox România

Xerox România a automatizat procesul de raportare a vânzărilor prin intermediul distribuitorilor, folosind un robot software construit pe tehnologia proprietară RPA a MissionCritical. Inițial, raportarea implica zile întregi de procesare manuală a datelor din multiple surse, dar în urma automatizării, acest proces durează acum doar 3 minute, potrivit oficialilor companiei.

Robotul livrat de MissionCritical ne-a economisit timp și resurse, permițând întregii echipe să se concentreze pe procesele care aduc valoare – relaționarea strânsă cu partenerii și construirea de produse și servicii cu valoare adăugată. Automatizarea este parte din ADN-ul Xerox care deja implementează și în România prin partenerii proprii soluțiile de automatizare de documente Xerox DocuShare ECM. Enterprise Content Management și Robotic Processing Automation sunt tehnologii complementare, astfel încât urmărim să extindem colaborarea cu MissionCritical pentru a crește flexibilitatea, scalabilitatea și valoarea în timp a soluțiilor implementate la clienții noștri”, precizează Cristian Berea, Channels Director la Xerox România.

Provocarea principală a soluțiilor RPA este cea a promisiunii inițiale: reducerea de costuri. Modelul tradițional existent presupune o investitie costisitoare financiar, în resurse umane și tehnologice ce amână recuperarea investiției peste câțiva ani. În schimb, așteptările companiilor de a putea automatiza procese se încadrează mai degrabă într-o perioada de zile sau săptămâni, cu rezultate palpabile, măsurate în timpi reduși de execuție și costuri semnificativ micșorate. Proiectul de automatizare de la Xerox România a fost livrat de MisisonCritical în mai puțin de două săptămâni incluzând aici maparea specificațiilor, dezvoltarea robotului și testarea cu date reale, reducând în final, timpul de execuție de la 3 zile la 3 minute”, explică Mario Popescu, CEO MissionCritical.

MissionCritical este un start-up pornit în 2015 de doi ingineri software, Mario Popescu și Cristian Oftez, care au dezvoltat propria platformă RPA, tehnologia MissionCritical facilitând partenerilor crearea de roboți software reutilizabili în industrii ca financiar-bancar, asigurări, telecom, healthcare, retail și altele. În 2019 li s-a alăturat George Haber ca adviser și member of the board, startup-ul apropiindu-se de închiderea primei runde de investiții pentru definitivarea platformei și scalarea internațională. Până acum peste 60 de clienți din România și-au automatizat procese de business cu roboți MissionCritical.