Site icon Revista COMUNIC@ŢII Mobile

Producătorii auto apelează la realitatea virtuală pentru a combate plictiseala în vehiculele autonome

Audi, Nissan și alți producători auto mizează pe personaje de desene animate și alte experiențe de realitate virtuală pentru a-i ține ocupați pe pasagerii vehiculelor autonome, au declarat directori din industrie. Producătorii auto s-au concentrat mult timp pe determinarea șoferilor să fie atenți la drum. Acum, industria se îndreaptă spre producerea de automobile autonome, iar șoferii vor deveni pasageri, așa că apare o nouă problemă, respectiv combaterea plictiseala pasagerilor, transmite agenția Reuters, precizează News.ro, citată de Profit.ro. ”Odată ce clienții nu vor mai conduce…întrebarea este ce putem oferi clienților în mașină”, a declarat Boris Meiners, director la divizia Afaceri digitale și experiența clienților a Audi China, la salonul de tehnologie CES Asia.

Sttartup-ul holoride, co-fondat de o filială a companiei Audi, a demonstrat la salon cum vrea să transforme călătoriile în experiențe de realitate virtuală, permițând pasagerilor să înoate cu balene sau să intre în nave scufundate, precizează Profit.ro.

Exit mobile version