Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Orange România a făcut afaceri de 273 milioane euro în T3 2021, ca în T3 2020

Cifra de afaceri raportată de Orange România pentru perioada  iulie – septembrie 2021 este de 273 milioane de euro, similară cu aceeași perioadă a anului anterior.  Veniturile din servicii sunt în creştere datorită măririi bazei de clienți comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor de echipamente, anunţă oficialii operatorului mobil în raportul financiar pentru trimestrul al treilea al anului 2021[i].

La 30 septembrie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.798.000 de clienți[ii], în creștere cu 1,7% comparativ cu finalul T3 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 451.000 de clienți, în creștere cu 18,3% față de aceeași perioadă din 2020.

PR_Orange_3Q_2021_EN_261021

T3 2021 a fost marcat de finalizarea tranzacției prin care Orange România a achiziționat pachetul majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications.

Pe parcursul trimestrului trei al anului 2021 a crescut accesul la conectivitate 4G, procentul de acoperire pentru zonele urbane și rurale fiind de 98,29% din populație. De-a lungul primelor 9 luni din 2021, Orange şi-a extins rețeaua 4G în 243 localități și cea 4G+ în 1271 de localități. Rețeaua Orange 5G a devenit disponibilă în T3 și clienților din Craiova, fiind prezentă astăzi în Brașov, București (acoperit 100%), Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, dar și în localități din județul Ilfov, stațiuni montane și estivale. Oficialii companiei susţin că 1 din 3 smartphone-uri vândute de Orange sunt compatibile 5G. Totodată, numărul gospodăriilor care au primit acces la serviciile fixe oferite de Orange România prin rețeaua proprie de fibră a crescut cu aproximativ 195.000 în Q3 2021 față de aceeași perioadă a anului trecut.

În perioada iulie – septembrie, Orange România a fost recunoscută de Ookla®, cea mai renumită organizație independentă de măsurare a calității rețelei de telecomunicații din întreaga lume, cu premiile Speedtest Awards™, fiind recompensată la toate categoriile disponibile cu premii pentru: „Cea mai rapidă rețea fixă”, „Cea mai rapidă rețea mobilă”, „Cea mai mare acoperire mobilă” și „Cea mai bună rețea mobilă”, iar performanțele rețelei 5G și ale rețelei fixe au fost recunoscute, totodată, pentru prima dată de către Ookla®. De asemenea, conform unui raport ANCOM întocmit pe baza testelor făcute de utilizatori pe platforma Netograf.ro în anul 2020, s-a confirmat că Orange are cea mai bună viteză de internet fix și mobil din România.

Pe segmentul B2B, în trimestrul al treilea al anului 2021, soluțiile de securitate cibernetică au cunoscut o creștere de 53%, iar cele de cloud si colocare de echipamente de 29%.

În trimestrul 3 din 2021, Orange Money a înregistrat o creștere de 19% a bazei de clienți comparativ cu T3 2020, aceasta ajungând la 292.000 de clienți la 30 septembrie 2021. Totodată, în T3 2021 a crescut cu 24% numărul de carduri de debit față de T3 2020, generând și o creștere cu 25% a tranzacțiilor cu cardul de debit. Începând din iulie 2021, produsele financiare digitale Orange Money, disponibile până acum doar clienților Orange România, devin accesibile utilizatorilor din orice rețea de telefonie mobilă din România.

Nivelul de utilizare a serviciului MyOrange pentru tranzacții de reîncărcare și plată a înregistrat o creștere cu 24% față de perioada similară a lui 2020. Totodată, numărul de membri în Comunitatea Orange care au ales să afle aici informații și răspunsuri despre produsele și serviciile Orange, a crescut cu peste 70% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Orange anuţă totodată că YOXO, pe care îl poziţionează ca fiind primul abonament mobil complet digital din România, fără perioadă contractuală, permite, din septembrie, activarea unui abonament cu eSIM.

Tot în T3 2021, Orange a lansat în premieră în țara noastră campania „Premium pentru mine și natură”, ce le oferă clienților posibilitatea de a cumpăra exclusiv online smartphone-uri de top, recondiționate. Demersul a dus la o creștere de 4 ori a vânzărilor de telefoane recondiționate față de T3 2020.


[i] Telekom Romania Communications a devenit parte din grupul Orange la data de 30 septembrie. De aceea, rezultatele pentru T3 2021 nu cuprind informații legate și de această companie.

[ii] Număr total de abonați fără PABX.