Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win immediate bitwave Library zlib

Orange: Facem tehnologia digitală accesibilă tuturor

Noua campanie Orange Facem tehnologia digitală accesibilă tuturor atrage atenția asupra faptului că accesul la oportunitățile lumii digitale ar trebui să fie egal pentru toți, indiferent de mediu, vârstă sau dizabilități fizice.

Liudmila Climoc, CEO al Orange România precizează că „Facem tehnologia digitală accesibilă tuturor”este o campanie cevine în completarea eforturilor Orange și ale Fundației Orange de a facilita accesul la mediul digital din România, de la copii până la vârstnici. Din 2012 până în prezent, peste 710.000 de beneficiari au avut acces la programele noastre, iar această campanie duce mai departe eforturile de digitalizare pentru un impact pe termen lung. În plus, îmbunătățirea constantă a rețelei oferă clienților noștri cea mai rapidă rețea fixă și mobilă, precum și cea mai mare acoperire mobilă, fapt ce contribuie la obiectivele noastre de creștere a gradului de acces la tehnologia digitală.”

Cele mai recente studii arată că românii se află pe ultimele locuri în ceea ce privește utilizarea zilnică a internetului[1] comparativ cu celelalte regiuni din Uniunea Europeană. În plus, un raport de țară al Comisiei Europene din 2020 arată că unul din cinci români nu a utilizat niciodată internetul[2].

În ceea ce privește competențele digitale,doar 10,1% din populația adultă are abilități peste medie, cel mai mic procent din Uniunea Europeană[3]. Totodată, 39% dintre tinerii din România (cu vârsta între 16 și 19 ani) își autoevaluează competențele digitale ca fiind scăzute, comparativ cu media europeană de 15%[4]. Aceste cifre indică faptul că integrarea tinerilor pe piața muncii poate fi o provocare.

Nivelul scăzut al cunoștințelor digitale înregistrate în rândul românilor poate fi o provocare în ceea ce privește dezvoltarea generală a societății. Ritmul accelerat de inovație tehnologică în sectoare precum educație, sănătate, servicii sociale, servicii publice sau chiar a diferitelor industrii presupune existența unui nivel cel puțin mediu de competențe digitale la nivelul populației. În acest context, programele de incluziune digitală sunt un element cheie pentru a creșterea nivelului de alfabetizare digitală a populației și reducerea inegalității sociale, susţine Claudia Petrescu, Cercetător – Institutul de Cercetare a Calității Vieții

Oficialii operatorului precizează că această campania face parte din direcția asumată de Grupul Orange la finalul anului 2019, odată cu lansarea noii strategii Engage 2025, care plasează în centrul operațiunilor angajamente de mediu și de incluziune digitală. Inițiativele și programele de responsabilitate ale Orange în România se regăsesc pe platforma #PentruMâine.

__________________________________________________________________________________________

1 https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Digital_society_statistics_at_regional_level#Internet_activities

2 Country Report Romania 2020, European Commision: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1584543810241&uri=CELEX%3A52020SC0522 pag. 51

3 Country Report Romania 2020, European Commision: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1584543810241&uri=CELEX%3A52020SC0522, pag. 35

4 Country Report Romania 2020, European Commision: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1584543810241&uri=CELEX%3A52020SC0522 pag. 37


[1] https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Digital_society_statistics_at_regional_level#Internet_activities

[2] Country Report Romania 2020, European Commision: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1584543810241&uri=CELEX%3A52020SC0522 pag. 51

[3] Country Report Romania 2020, European Commision: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1584543810241&uri=CELEX%3A52020SC0522, pag. 35

[4] Country Report Romania 2020, European Commision: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1584543810241&uri=CELEX%3A52020SC0522 pag. 37