Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

OPPO lansează o campanie de comunicare cu FC Barcelona

OPPO semnează un parteneriat pe 5 ani cu FC Barcelona, lansând un nou spot publicitar care ilustrează evoluția brandului OPPO pe piața din Europa, compania adăugând în portofoliul său țări precum Germania, Portugalia, Belgia și România în ultimele luni.

“Ținând cont de condițiile actuale și de faptul că anularea evenimentelor live au afectat piața mondială a sponsorizărilor sportive, continuarea parteneriatului de lungă durată cu FC Barcelona evidențiază dezvoltarea rapidă a companiei OPPO pe piața europeană și, cel mai important, încurajează fanii să își urmeze întotdeauna visurile, în ciuda fricii de necunoscut”, a declarat William Liu, OPPO Vice President,Global Marketing.

OPPO va prezenta o serie de materiale digitale pe tot parcursul campionatului, inclusiv o sesiune virtuală de Q&A cu jucătorii din primul “11”, o campanie socială și un nou spot publicitar intitulat “Go for it.”

Spotul publicitar îi transpune pe telespectatori în lumea unei tinere care își driblează drumul spre victorie, confruntându-se cu negativismul și lipsa încrederii în sine, în timp ce se pregătește să se alăture unei competiții masculine. Cadrele se îmbină cu cele ale jucătorilor Barҫei, dar secvenţele nu sunt urmărite din tribune ci de pe ecranul unui smartphone Find X2.

Campania a demarat în luna iunie pe rețelele de socializare Facebook, Twitter și Instagram, unde fanii își pot încuraja echipa favorită folosind hashtag-ul #CheerforBarҫa. Astfel, o selecție a mesajelor fanilor sunt afișate pe tabela de marcaj de pe Camp Nou, pentru a încuraja jucătorii în timpul reluării sezonului La Liga care se joacă cu porțile închise.

Fanii pot viziona și sesiunea de Q&A în cadrul căreia jucătorii își împărtășesc părerea referitoare la aventura lor ca jucători și răspund la întrebările colectate de Barca și OPPO. Aceasta îi are ca participanți pe fundașii Gerard Piqué, Nélson Semedo, Clément Lenglet și atacanții Luis Suarez și Martin Braithwaite.

Pe lângă continuarea parteneriatului cu FC Barcelona, OPPO își menține parteneriatele din lumea tenisului, respectiv cu Roland-Garros și Wimbledon.