Numărul de atacuri ransomware poate creşte în perioada campaniilor de reduceri, precum ”Black Friday”

Campaniile de reduceri pot fi periculoase din punct de vedere al atacurilor cibernetice, atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru cele juridice, în condiţiile în care numai anul trecut, de „Black Friday”, numărul de atacuri de tip ransomware a crescut cu 28 de ori faţă de perioada similară din 2017, avertizează compania de securitate SonicWall, citată de Agerpres.

Şi pentru companii, perioada campaniilor de reduceri poate fi periculoasă. Indiferent dacă efectuarea de cumpărături online în timpul lucrului este o activitate aprobată sau nu de către manageri, majoritatea angajaţilor vor fi implicaţi în aceste activităţi de Black Friday, Singles Day, campanii de Crăciun şi alte evenimente mari de shopping”, precizează sursa citată. Conform unui studiu SonicWall, anul trecut, în timpul „Black Friday„, numărul de atacuri de tip ransomware au crescut de 28 de ori faţă de perioada similară din 2017, precizează Agerpres.