Nicklas Zajdel, noul CEO Winner: Schimbăm strategia de dezvoltare și mizăm pe digital pentru a urca în top 3 al industriei

Compania de gaming Winner numește un nou CEO, care va fi responsabil cu schimbarea strategiei de dezvoltare, mizând pe digital, prin îmbunătățirea experienței în mediul digital și stimularea adopției inteligenței artificiale. Nicklas Zajdel, noul CEO Winner, va coordona strategia de dezvoltare a companiei și va numi viitoarea echipă de conducere.

Anterior, Nicklas Zajdel a deținut funcții de conducere pentru Fortuna Entertainment Group, Ladbrokes Coral Group și Playtech,

,,Ne dorim să inovăm în mediul online unde vedem cel mai mare potențial de creștere în viitor și să urcăm în top 3 al industriei, pe termen mediu. Astfel, decizia de a ne digitaliza toată activitatea a venit ca un pas firesc. Suntem alături de jucători în acest proces prin politici de securitate îmbunătățite și prin sistemele noastre, bazate pe machine learning”, punctează Nicklas Zajdel, noul CEO Winner.

Potrivit acestuia, Winner își adaptează strategia de business la noile condiții fiscale din industria de retail și își orientează resursele către dezvoltarea online sustenabilă. Compania va transfera o parte importantă din cele 348 de agenții pe care le are în România către alți operatori care continuă să activeze în retail. Tendința de creștere a timpului petrecut online de către români – peste 5 ore pe zi, potrivit ultimelor date SNA – atât pentru muncă, cât și pentru divertisment, determină Winner să își consolideze prezența în mediul digital.

Prin toate produsele, bazate pe tehnologie de ultimă generație, care se vor lansa în perioada următoare, Winner țintește către cel mai bun ecosistem de gamification pe care îl poate oferi o companie jucătorilor din România, susțin oficialii companiei într-un comunicat de presă. Un exemplu în acest sens este Winner Fun, un joc gratuit dezvoltat în parteneriat cu Newton, în care utilizatorii adună puncte pe care le pot converti, ulterior, în bani.