Facebook Twitter Vimeo VKontakte Youtube
Conectare
  • Acasa
  • Business
    • Agenda Digitala
    • Strategii si Politici
    • Operatori
    • 5G
    • SmartCity
    • M-Banking
    • AI/ VR/ AR/ IoT
    • Securitate
    • Furnizori
    • MWC
    • e-CAR
  • Gadgeteria
    • Smartphone-uri
    • Tablete
    • Aplicatii
    • Gaming/ eSports
    • Concursuri
    • Audio-Video
  • Gala
  • Conferinţe
  • Revista
  • Telecom TV
  • Abonamente
  • Arhiva
Conectare
Bine ati venit!Conecteaza-te la contul tau
V-ați uitat parola?
Securitate
Recuperare parola
Recuperați-vă parola
Căutați
Conectare
Bine ați venit! Autentificați-vă in contul dvs
Ați uitat parola? obține ajutor
Securitate
Recuperare parola
Recuperați-vă parola
O parola va fi trimisă pe adresa dvs de email.
Revista COMUNIC@ŢII Mobile
  • Acasa
  • Business
    • Agenda Digitala
    • Strategii si Politici
    • Operatori
    • 5G
    • SmartCity
    • M-Banking
    • AI/ VR/ AR/ IoT
    • Securitate
    • Furnizori
    • MWC
    • e-CAR
  • Gadgeteria
    • Smartphone-uri
    • Tablete
    • Aplicatii
    • Gaming/ eSports
    • Concursuri
    • Audio-Video
  • Gala
  • Conferinţe
  • Revista
  • Telecom TV
  • Abonamente
  • Arhiva

Efectele epidemiei cu coronavirus. Când toţi pierd, online-ul câştigă. Cei mai mari retaileri de fashion online din România: Industria va avea de suferit anul acesta, însă segmentul online nu va fi la fel de afectat. Magazinele online de modă şi-au adaptat strategiile la situaţia actuală şi cresc stocurile cu articole vestimentare mai lejere şi pentru sport

admin
-
martie 24, 2020
0
Efectele epidemiei cu coronavirus. Când toţi pierd, online-ul câştigă. Cei mai mari retaileri de fashion online din România: Industria va avea de suferit anul acesta, însă segmentul online nu va fi la fel de afectat. Magazinele online de modă şi-au adaptat strategiile la situaţia actuală şi cresc stocurile cu articole vestimentare mai lejere şi pentru sport

Vânzările online ale articolelor de modă – îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii – din România nu vor fi la fel de afectate de epidemia cu coronavirus, ca vânzările din magazinele fizice, în condiţiile în care majoritatea populaţiei stă acasă pentru a se proteja, iar în unele centre comerciale au rămas deschise doar farmaciile şi supermarket-urile. Ca atare, per total, industria locală de fashion, estimată la circa 3 mld. euro anul trecut, va înregistra cel mai probabil o scădere în 2020, segmentul online putând ajunge însă la o pondere mai mare din vânzările totale… + zf.ro

Articolul precedent Consiliul Concurenţei: Platformele de comerţ online pot limita creşterile nejustificate ale preţurilor pentru produsele şi serviciile de bază în actuala situaţie de criză
Articolul următor Cât de pregătită este România pentru telemuncă. INS: 85% din firmele cu peste 10 salariaţi şi-au dotat angajaţii cu desktopuri, calculatoare portabile, tablete sau smartphone-uri
admin

About us

COMUNIC@ŢII Mobile Magazine is the most known information & knowledge ICT media (website, monitoring daily newsletter and online television) in Romanian Telecom, Mobile Media & Technologies.

 

Mai multe…

Contact

Contact: redactia@comunic.ro
Mobilink: +40.723.319.678
Adresa: OP 22, CP 124, sector 1, Bucuresti, cod 010323
Ion VACIU – TMT Editor
ion.vaciu@comunic.ro
Roxana ONEA – Editor-in-Chief roxana.onea@comunic.ro

Mai multe…

© 1998 - 2025 Comunicatii Mobile | Designed & Developed by SoftDreams
Manage Cookie Consent
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
View preferences
{title} {title} {title}