![Cum a reuşit Orange, în şase luni, să lanseze prima ofertă comună convergentă cu fostul Romtelecom. Culisele unei achiziţii care a dus naştere la o companie de 1,5 miliarde de euro şi 6.000 de angajaţi Cum a reuşit Orange, în şase luni, să lanseze prima ofertă comună convergentă cu fostul Romtelecom. Culisele unei achiziţii care a dus naştere la o companie de 1,5 miliarde de euro şi 6.000 de angajaţi](https://comunic.ro/wp-content/uploads/2022/06/interior-bd221668-768x578.jpg)
La 1 octombrie 2021, Orange şi fostul Telekom Romania Communications, redenumit Orange Romania Communications, erau două companii care doar îşi imaginau cum va fi să lucreze împreună. Făcuseră scenarii „în orb” despre cum să se integreze, pentru că echipele lor nu se întâlniseră niciodată. Dupăşase luni de la acel moment, cele două companii acţionau sub acelaşi brand, Orange, şi lansau comercial prima ofertă comună convergentă fix-mobil, inclusiv prima ofertă naţională de internet fix la viteze de descărcare de 1,8 GBps – cea mai mare de pe piaţă… + zf.ro