Kaspersky aniversează 10 ani de parteneriat strategic cu brandul Ferrari. Compania de securitate cibernetică este unul dintre sponsorii echipei de Formula 1 a mărcii italiene – Scuderia Ferrari – și a devenit partener tehnic, furnizându-le celor de la Ferrari servicii de securitate cibernetică și o protecție a infrastructurii.
Pe lângă acordul de sponsorizare, parteneriatul dintre cele două mărci globale se consolidează acum, Kaspersky oferind Ferrari măsuri de securitate IT de ultimă oră, 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână – de la faimoasa fabrică Ferrari din Maranello, Italia, până la circuitele F1 din întreaga lume.
În prezent, toate endpoint-urile Ferrari fiind protejate de Kaspersky. Kaspersky le-a oferit celor de la Ferrari mai multe tipuri de securitate – de la protejarea zonelor tehnologice tradiționale, precum endpoint-urile, până la testarea penetrării, evaluări ale vulnerabilității și informații despre amenințări, precum și scanare la cerere. Kaspersky oferă acum fanilor motorsport oportunitatea de a-și asigura viața digitală, prin crearea de parole unice și puternice, care reflectă momente remarcabile din cei 10 ani ai parteneriatului. Generatorul de parole este disponibil pe pagina dedicată parteneriatului.