Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win immediate bitwave Library zlib

GALA LADIES 4TECH 2021: Adina PINTEA, 4mind Benefits – Aşa cum pandemia a pus un reflector asupra digitalizării, a adus în prim-plan şi sănătatea psihică a angajaţilor. Tinerii şi femeile sunt cele mai afectate categorii

Adina PINTEA, Co-Fondator 4mind Benefits, a primit
Premiul „LADY IN HEALTH TECH”, la GALA LADIES 4TECH 2021

Adina PINTEA @ GALA “LADIES 4TECH” 2021, prima ediţie a Galei virtuale a Excelenţelor feminine în Ştiinţă, Tehnologie şi Leadership organizată de Digital Transformation Council, Revista COMUNICAŢII Mobile şi TelecomTV pe 26 martie 2021, în prezenţa Excelenţelor sale Ambasadoarele României la UE şi UNESCO, doamnele Luminiţa Odobescu şi Simona-Mirela Miculescu, care au deschis lucrările Galei cu două intervenţii live de la Paris şi Bruxelles. GALA a fost moderată de către Ion Vaciu, Preşedinte Digital Transformation Council şi Roxana Onea, Redactor şef Revista COMUNICAŢII Mobile. Premiile GALEI LADIES 4TECH au fost acordate în urma consultării a peste 5000 de cititori şi specialişti ai portalului www.comunic.ro şi din ecosistemul social networks (LinkedIn, Twitter, Facebook).

„Mi-am început cariera în zona IT&C ca inginer software, apoi am activat ca furnizor software pentru telecom și alte domenii. Astăzi sunt alături de voi și de giganții IT&C cu un startup, 4mind Benefits, pe care l-am fondat la începutul stării de urgență, în primăvara anului 2020. 

Drumul nostru a început cu câteva luni înainte instaurării stării de urgență, noi dorindu-ne să oferim pe piața din România servicii de susținere a sănătății mintale a salariaților întrucât am identificat o mai puțină atenție acordată sănătății psihice față de prevenția care se făcea în zona sănătății fizice. 

Lumea se sperie de termenul sănătate mintală, este cumva un mare tabu și este asociat cu nebunia, aproape nimeni nu o percepe ca sănătate.

În urmă cu aproximativ un an, înainte de pandemie, noi, cei patru fondatori 4mind Benefits (eu, alături de Andreea Beleneş, Eliza Stoica și Dan Boabeş, care vin tot din zona telecom), am descoperit această nevoie pe piața din România şi am construit un pachet de beneficii extrasalariale care să-i ajute pe salariații români să-și gestioneze nevoile de natură psihică, mintală, și să-și crească starea de bine, atât în plan profesional, cât și în plan personal.

A fost o conjunctură, o întâmplare, faptul că a venit această pandemie, care a pus un reflector pe zona de digital și, brusc, toată lumea s-a digitalizat. La fel s-a întâmplat în zona sănătății psihice, nevoia exista și iată că pandemia a aprins un reflector şi asupra acestui segment.

Companiile au conștientizat faptul că angajații au nevoie de susținere, de suport, iar noi am reuşit la începutul stării de urgență să punem rapid bazele unui serviciu de solidaritate. Timp de trei luni de zile, împreună cu specialiștii voluntari dintr-o rețea formată începând cu luna aprilie, am oferit gratuit această susținere companiilor care au apelat la serviciile noastre, pentru aproximativ 50.000 de salariați. 

În luna iulie, am lansat cel mai accesibil pachet de beneficii de sănătate emoțională din România – abonamentul 4mind. Astfel, pentru doar 10 lei pe lună, fiecare angajat are acces la toate beneficiile disponibile în platformă și își poate alege metoda de consiliere care i se potrivește cel mai bine: consiliere individuală, webinarii, chatbot de wellbeing sau conținut online.

În prezent rețeaua de specialiști 4mind numără peste 60 de psihologi, psihoterapeuți și coachi, licențiați și certificați, unii dintre aceștia oferind și consiliere și în limbile engleză, franceză, italiană, germană sau maghiară.

Abonamentul 4mind poate fi achiziționat direct de la noi de către companii, sau inclus în abonamentele de sănătate și de viață Groupama, sau prin platformele partenerilor noștri Up Romania și BenefitOnline.

Companiile au venit spre noi, iar salariații acestor companii sunt din toate zonele, de pe toată scara ierarhică. Au venit cereri nu doar din zona companiilor office, unde auzim că se manifestă fenomenul burnout, ci și din zona de producție.

Ne aflăm acum la un an de la declanșarea pandemiei, şi putem spune că aceste stări au evoluat, nu neapărat în sens pozitiv, și mai mult decât atât au apărut și altele noi. A apărut izolarea, stăm foarte izolați, foarte îndepărtați, cu măști pe față, nu avem contact uman, iar lipsa îmbrățișărilor, lipsa membrilor familiei, a prietenilor, și-au pus amprenta asupra tuturor. 

Noi urmărim toate studiile care se fac și concluziile acestora arată că persoanele tinere și foarte tinere sunt cele mai afectate. 

De asemenea, femeile sunt mai afectate decât bărbații, pentru că ele resimt mai acut simptome de natură anxioasă, depresie, stres, lipsa de somn, cât și prin faptul că foarte multe femei au fost afectate pe plan profesional. 

Mult mai multe dintre femei decât dintre bărbați lucrează în domenii afectate de pandemie. Totodată, femeile erau mai afectate de analfabetismul digital decât bărbații. Apoi au venit toate aceste sarcini suplimentare, cum ar fi școala la distanță, închidereaa grădinițelor, a afterschool-urilor, îngrijirea bătrânilor care nu mai puteau ieși din case, care au îngreunat foarte mult viaţa femeilor, plus munca de acasă, astfel încât angajatele au fost mult mai afectate decât angajații bărbați, s-au temut mult mai mult pentru locul lor de muncă.

Distanțarea socială – izolare, work from home, măști, lipsa îmbrățișărilor – a venit la pachet și cu lipsa de predictibilitate și control, teama pentru viitorul tău și al celor dragi.  Studii realizate atât în România cât și în lume au arătat că stesul din această perioadă a dus la creșteri semnificative ale nivelurilor de anxietate, depresie, a problemelor de somn, a consumului excesiv de substanțe sau alimente.

Problemele de somn, depresia și anxietatea, deși frecvente la ambele sexe, s-au arătat a fi mult mai prezente la femei decât în cazul bărbaților. Întrucât femeile au preluat majoritatea problemelor apărute suplimentar în gospodării datorită pandemiei – scoală la domiciliu, îngrijirea membrilor familiei – încărcarea lor a crescut foarte mult. Angajatele au resimțit mult mai acut decât bărbații faptul că aceste sarcini suplimentare le pun în pericol locul de muncă.

Pandemia a avut un impact negativ și asupra business-urilor deținute de femei, aproape 90% dintre acestea afirmând că au resimțit un impact negativ puternic. Gradul mare de reprezentare în sectoarele cele mai afectate de declinul economic, decalajul de gen privind soluțiile digitale și presiunea crescută pe fondul responsabilităților de îngrijire a copiilor sunt unii dintre factorii care au generat vulnerabilități speciale pentru femei.

Menţionez unul dintre clienții noștri, Mega Image, cu 12.000 de salariați, cât şi cel mai mare partener al nostru, Groupama, care oferă pachetele 4mind Benefits clienților companii, prin polițele de viață.

Nu vreau să generalizez, dar în perioada aceasta toți suntem ca niște bombe cu ceas, gata să explodăm. Noi încercăm să punem la îndemâna oamenilor instrumente care să ajute la dezamorsarea acestor bombe cu ceas.

Pe platforma emind Benefits avem un chatbox, numit Serena, care îți poate da sfaturi, îți face recomandări de filme, de cărți, îți propune teste. Lipsa de somn, cu care se confruntă foarte mulți oameni în această perioadă, este cauzată de stres. Putem combate stresul prin diverse exerciții fizice şi prin sfaturi ale specialiștilor.

Angajații au nevoie de soluții preventive și de sprijin personalizat, la momentul potrivit. Există multe motive pentru care companiile ar trebui să se implice în mod proactiv: reducerea costurilor generate de absenteism, prevenirea și gestionarea stresului, anxietății și burnout-ului, responsabilitatea socială corporativă, îndeplinirea contractului social pe care angajatorii îl au cu angajații lor și cu societatea în general, menținerea unei imagini publice pozitive, și, cel mai important, beneficii financiare semnificative.  Abonamentele de beneficii extrasalariale, cum este 4mind, reprezintă cea mai convenabilă soluție pentru companii, fiind un prim pas necesar pentru a reduce barierele către utilizarea serviciilor de psihoterapie și consiliere pentru sănătate mintală și pentru prevenirea afecțiunilor de natură emoțională în rândul angajaților. Ne dorim şi pe viitor să ajungă la cât mai mulţi angajatori şi implicit la angajaţii lor. În paralel, ne dorim să încheiem în continuare parteneriate cu companii care oferă produse şi servicii B2B, astfel încât să aducem o valoare adăugată serviciilor pe care partenerii noştri îl oferă clienţilor lor.”