Valentina BURDESCU, Director General – ONRC @ GALA DIGITAL TRANSFORMATION 2020 by COMUNICAȚII Mobile
- După declanșarea pandemiei, activitatea Registrului Comerțului s-a desfășurat exclusiv în regim online. Am interacționat cu clienții noștri prin intermediul poștei electronice și a instrumentelor online.
- Măsurile luate au vizat reducerea riscului de contractare a coronavirusului.
- Trecerea în regim online a fost dificilă pentru toată lumea, atât pentru angajați, dar și pentru clienții ONRC. A crescut foarte mult activitatea de asistență din partea angajaților ONRC.
- Înainte de pandemie, ponderea operațiunilor online în activitatea ONRC nu era semnificativă, cu toate că existau mijloacele tehnice necesare.
- După 10 luni, comparativ cu 2019, ponderea activităților online în activitatea ONRC a ajuns la 40%, un procent foarte semnificativ, chiar la 60% în unele județe.
- În pofida pandemiei, Registrul Comerțului a continuat să-și deruleze proiectele de dezvoltare și să le ducă la bun sfârșit, fapt ce va duce la îmbunătățirea activității instituției.

DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAŢII Mobile şi TelecomTV.ro au organizat GALA DIGITAL TRANSFORMATION (DX) 2020 by COMUNICAŢII Mobile, ediţia XVII – virtual, pe 10 decembrie 2020 – Summit-ul anual al elitelor din IT&C şi industriile convergente din România