Valentina BURDESCU, Director General – ONRC @ GALA DIGITAL TRANSFORMATION 2020 by COMUNICAȚII Mobile
- După declanșarea pandemiei, activitatea Registrului Comerțului s-a desfășurat exclusiv în regim online. Am interacționat cu clienții noștri prin intermediul poștei electronice și a instrumentelor online.
- Măsurile luate au vizat reducerea riscului de contractare a coronavirusului.
- Trecerea în regim online a fost dificilă pentru toată lumea, atât pentru angajați, dar și pentru clienții ONRC. A crescut foarte mult activitatea de asistență din partea angajaților ONRC.
- Înainte de pandemie, ponderea operațiunilor online în activitatea ONRC nu era semnificativă, cu toate că existau mijloacele tehnice necesare.
- După 10 luni, comparativ cu 2019, ponderea activităților online în activitatea ONRC a ajuns la 40%, un procent foarte semnificativ, chiar la 60% în unele județe.
- În pofida pandemiei, Registrul Comerțului a continuat să-și deruleze proiectele de dezvoltare și să le ducă la bun sfârșit, fapt ce va duce la îmbunătățirea activității instituției.
![](https://comunic.ro/wp-content/uploads/2020/12/VALENTINA-BURDESCU-3.gif)
DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAŢII Mobile şi TelecomTV.ro au organizat GALA DIGITAL TRANSFORMATION (DX) 2020 by COMUNICAŢII Mobile, ediţia XVII – virtual, pe 10 decembrie 2020 – Summit-ul anual al elitelor din IT&C şi industriile convergente din România