Începând cu data de 1 iunie, Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Digital & AI, se alătură structurii de conducere executive a Carrefour România, consolidând direcția strategică a companiei în domeniul tehnologiei, digitalizării și inteligenței artificiale.
Gabriela Stănică va coordona inițiativele din domeniul inteligenței artificiale, care reprezintă o prioritate strategică la nivelul grupului Carrefour. În România este deja utilizată pentru analiza comportamentului de consum și optimizarea sortimentului, precum și pentru personalizarea experienței în cadrul programului de loialitate Act for Good. Compania testează utilizarea Inteligenței Artificiale pentru a anticipa nevoile consumatorilor și a se adapta la realitățile pieței.
„Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona de AI. Cred cu tărie că tehnologia, datele și inteligența artificială nu sunt doar instrumente, ci catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente, mai personalizate și mai conectate la nevoile reale ale clienților și colegilor noștri. Ca parte a strategiei Carrefour, obiectivul meu principal este să dezvoltăm în continuare o companie de digital retail puternică, ce va aduce constant inovații relevante în piață.”, susține Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Digital & AI și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.