Floria.ro, cea mai mare florărie online din România, le oferă florăriilor offline locale posibilitatea de a deveni partener în rețea sa, ce acoperă toată țara, în contextul în care industria floristică este printre cele mai afectate de actualul context socio-economic. Multe florării care activează exclusiv în offline au fost nevoite să închidă, în urma reducerii vânzărilor, odată cu distanțarea socială impusă de Guvern.
Pe lângă măsurile evidente, de distanțare socială, care au un impact direct asupra numărului de clienți, floriștii trebuie să facă față și altor provocări, de la aprovizionarea limitată, până la reorganizarea activității și menținerea fluxului de comenzi în condițiile lipsei unui magazin online, sau posibilității de a face plata altfel decât cash.
O parte din cererea acoperită de florăriile fizice a migrat către comenzi cu livrare. Din păcate, la nivel de piață, foarte puține florării – aproximativ 20%, aflate mai ales în orașe mari – au și prezență proprie în online, iar tranziţia din offline către online nu se poate face la fel de rapid ca în cazul altor business-uri, dat fiind specificul și perisabilitatea produselor. În acest context, am decis să extindem rețeaua de parteneri, încercând astfel să mai scădem din presiunea la care sunt supuse florăriile locale și venind totodată în sprijinul clienților care ne solicită pentru comenzi în toată țara, a declarat Marina Popescu, director general Floria.ro. (foto)
Floria.ro are în prezent peste 110 parteneri la nivelul întregii țări, dintre care sub 10% au decis să-și suspende activitatea in această perioadă, parte din decizia de a continua venind din faptul că platforma Floria.ro a asigurat un flux constant de comenzi. Floria.ro livrează în 2 ore de la confirmarea comenzii oriunde în țară, prin intermediul partenerilor. Orașele în care cererea depășește uneori posibilitatea de livrare sunt Călărași, Slobozia, Roman, Focșani, Slatina și Târgu Jiu.