Ericsson România aniversează 15 ani de la înființarea Centrului Global de Servicii din țară

Oficialii companiei susţin că Centrul Global de Servicii din România a jucat un rol esențial în ceea ce privește parcursul companiei Ericsson către operațiuni bazate pe inteligență artificială și analiză de date, implementând scenarii de utilizare a inteligenței artificiale în domeniul telecomunicațiilor și aproximativ 1.000 de automatizări software și soluții tip bots implementate în ultimii 3 ani în cadrul operațiunilor de rețea, a soluțiilor de tip IoT și a serviciilor de broadcasting.

Centrul din București este unul dintre cele patru pe care grupul le deține la nivel mondial și singurul aflat în Europa.

În primul an de la înființare, centrul din România avea 240 de angajați, iar în prezent numărul acestora depăşeşte 2.100 de experți în domenii precum: Servicii de Externalizare (Managed Services Networks), IT & Dezvoltare de Aplicații (IT & Application Development and Maintainance), Soluții pentru Servicii Digitale (Digital Services), dar și în hub-urile de achiziții și financiar. Împreună, acești specialiști deservesc 52 de clienți din mai bine de 15 țări  la nivel global.

Principalele activități ale echipei Centrului Global de Servicii din România vizează operarea rețelelor de telecomunicații, servicii IoT și de broadcasting, servicii IT și dezvoltare de aplicații, cu scopul de a asigura funcționarea unui număr de 300 de milioane de abonamente de servicii de telecomunicații, din întreaga lume, se arată în comunicatul de presă al companiei . În cadrul filialei din România sunt vorbite 10 limbi diferite, incluzând atât Centrul Global de Servicii, cât și alte Centre Locale de Operațiuni coordonate de aici. 

Dragoș-Mircea Rebegea, Country Manager România & Head of Sales România și Moldova în cadrul Ericsson, susţine că  „Aniversarea a 15 ani de activitate a Centrului Global de Servicii al Ericsson în România reprezintă pentru noi un moment extrem de important.  Suntem mândri de evoluția Centrului și de impactul generat pentru clienții noștri. În continuare, ne propunem să contribuim la dezvoltarea industriei de IT și Telecomunicații din România, așa cum am făcut-o și până acum. În ultimii 15 ani, amprenta tehnologiei s-a conturat tot mai puternic în viețile noastre, iar infrastructura și rețelele de telecomunicații au devenit vitale. În același timp, misiunea Ericsson este aceea de a crea o lume mai bună prin oportunitățile conectivității mobile și prin inovațiile pe care echipa noastră talentată le dezvoltă constant, inclusiv în Centrul din România”.